به گزارش اکونا پرس،

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران اظهار داشت: تعامل بانک با واحدهای صنعتی همواره مطلوب بوده است و تلاش شده است تسهیلات حمایتی طرحهای ملی به واحدهایی اختصاص یابد که نقش مهمی در شکوفایی صنعتی و ایجاد اشتغال ایفا می‌کنند.
وی افزود: بر این اساس شاهد بوده ایم که طی سال گذشته مراتب اعطای تسهیلات حمایتی ۷۰ میلیارد ریالی و اعتبار اسنادی ۲۵۰میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به این شرکت اجرایی گردیده است.
عصارزاده با اشاره به این که همکاری شرکت در تولید قطعات اتاق خودروهای سنگین هلدینگ بهمن موتور دیزل نشان از توانمندی این شرکت می باشد افزود: در حال حاضر تمرکز حساب و گردش این شرکت در کنار افتتاح ۴۲۰ فقره حساب کارکنان و بن کارت های پرسنل اجرایی گردیده است.
در این جلسه عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به بررسی و گفتگو در خصوص تسهیلات و اعتبار اسنادی درخواستی این شرکت پرداخت و افزود: این شرکت بزرگ و توانمند که از مشتریان بانک توسعه تعاون می‌باشد، توانمندی‌های خود را تاکنون اثبات نموده است و امید است طی دوره‌های آتی نیز با برنامه ای منظم و منسجم به هدفگذاری برنامه‌های تولیدی بر اساس زمان‌بندی نائل گردد.
عصارزاده همچنین به سابقه همکاری فی ما بین بانک و هلدینگ گروه بهمن اشاره کرد و گفت: بانک توسعه تعاون همواره تلاش نموده دغدغه ها و مسائل شرکت‌های صنعتی را شناسایی نموده و خدمات بانک مطابق تامین نیاز مالی واحدها ارائه گردد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که به همراه معادی معاون مدیر عامل در امور استان‌ها و بازاریابی و کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار در قزوین حضور یافته است در بازدید از شرکت ایران زاک نیز گفت: کمک به ایجاد 100 نفر اشتغال جدید در شرکت ایران زاک در سایه تسهیلات حمایتی بانک توسعه تعاون طی سال گذشته از اقدامات موثر مدیریت شعب قزوین بوده است و تاثیرگذاری بانک توسعه تعاون در افزایش نیروی انسانی شاغل در شرکت از 220 به 320 نفر و همچنین چابک سازی این شرکت در زمینه افزایش تولیدات و محصولات مایه مباهات است.
گفتنی است شرکت صنایع ایران از سال 1379 فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون با 407 نفز پرسنل با ظرفیت تولید روزانه تعداد 360 اتاق خودرو سبک و نیمه سنگین نظیر مزدا وانت ، کامیونت ایسوزو و وانت کاپرا ماهیانه بالغ بر 200 میلیارد ریال فروش و گردش مالی دارد. همچنین شرکت ایران زاک با 40 سال سابقه در صنعت آدامس و شکلات با 350 نفر اشتغال بعنوان دومین تولید کننده آدامس کشور شناخته میگردد که 40 درصد از 3500 تن محصولات تولیدی خود را به بازارهای جهانی صادر می نماید.
عصارزاده همچنین در ادامه این سفر در بازدید از شعب مرکزی، شهید رجایی و صنعتی البرز خاطر نشان کرد: شعب بانک به همراه سرمایه انسانی کارآمد خدمات متنوعی به تعاونگران و کارآفرینان ارائه داده‌اند و همکاران در بررسی پرونده‌های کلان و اعطای تسهیلات اشتغال آفرین به واحدهای مهم تولیدی و تعاونی نیز شایستگی و اثربخشی خود را اثبات نموده‌اند.
گفتنی است در این دیدارها محمد یزدی معاون مدیریت شعب استان قزوین که سرپرستی استان را عهده دار است به همراه تعدادی از همکاران نیز حضور داشتند.