به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اداره امور شعب این بانک در استان کرمان همسو و همگام با سیاست ها و رسالت های کلی بانک در پشتیبانی از تولید و ایجاد رونق اقتصادی همواره سعی کرده تا با قرار گرفتن در کنار صاحبان صنایع و طرح های تولیدی مهم و اثرگذار استان، قدم های موثری جهت شکوفایی تولید و اشتغال این استان پهناور بردارد و سهم خود را در توسعه متوازن کشور ایفا کند.

شرکت سیم و کابل بابک یکی از کارخانه های نوپای استان کرمان واقع در شهرستان شهر بابک است که با حمایت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران راه اندازی و با بهره گیری از تکنولوژی روزآمد به مرحله تولید انبوه انواع سیم و کابل مسی قابل انعطاف رسیده است.

این شرکت با دریافت نشان استاندارد و گواهی کیفیت ایزو 9001 برای تمام محصولات تولیدی خود اکنون به یکی از تامین کنندگان اصلی شرکت ها و کارخانجات صنعتی بزرگ همچون گل گوهر سیرجان، فولاد بافت، کارخانه لاستیک کرمان، شرکت فولاد بردسیر، شرکت صنایع ملی مس ایران، شرکت جهاد نصر، شرکت فولاد زرند ایرانیان و... تبدیل شده است.

شرکت سیم و کابل بابک با تولید 29 قلم انواع سیم و کابل در کلاف های 100 متری قرقره دار در حال حاضر بخش عمده ای از نیاز بازار استان را پوشش داده و برای 40 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

این شرکت با ارتقا سطح تولید و افزایش مستمر کیفیت محصولات خود، توسعه بازار محصولات و ورود به عرصه صادرات پس از تامین نیاز داخلی و بومی را در صدر اهداف و چشم اندازهای خود قرار داده است.