به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، در طول مدت جشنواره، گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه در ارتباط با شاخص‌های عملکردی اجزای شبکه‌ فروش و ارائه خدمات شرکت از بابت تعداد بیمه‌نامه صادره، حق‌بیمه صادره و وصولی به تفکیک رشته‌های بیمه‌ای و همچنین به‌طور خاص، طیف بسیار متنوعی از سایر شاخص‌های عملکردی دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای، از سوی باران تهیه و مستمراً به شبکه فروش اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

سی‌ام مهرماه مهلت پایانی جشنواره آفتاب است و پنجم آبان‌ماه نتایج نهایی آن از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت بیمه باران منتشر خواهند شد.

دو شاخص کلیدی قابل ارزیابی در این جشنواره، تعداد بیمه‌نامه و وصول حق بیمه است که میزان حداقل هدف در هر یک براساس جدول زیر در نظر گرفته خواهد شد.

 حداقل هدف در وصول حق‌بیمه 

 

شبکه ­فروش

حداقل هدف در وصول حق­ بیمه

نماینده فروش بیمه زندگی (آئین ­نامه 96)

100 (صد) میلیون تومان

نماینده حقیقی بیمه (آئین­ نامه 75)

200 (دویست) میلیون تومان

کارگزاری رسمی بیمه (آئین ­نامه 92)

200 (دویست) میلیون تومان

 

حداقل هدف در تعداد بیمه‌نامه

 

 شبکه­ فروش

حداقل هدف در تعداد بیمه­ نامه صادره جدید 

نماینده فروش بیمه زندگی (آئین­ نامه 96)

20 فقره بیمه­ نامه

نماینده حقیقی بیمه (آئین ­نامه 75)

30 فقره بیمه ­نامه

کارگزاری رسمی بیمه (آئین ­نامه 92)

30 فقره بیمه­ نامه

همچنین جوایز برگزیدگان به شرح زیر است: رتبه اول: ۲۰ میلیون تومان رتبه دوم: ۱۰ میلیون تومان رتبه سوم: ۵ میلیون تومان همچنین به منظور تشویق شبکه فروش، به نمایندگانی که حداقل اهداف تعداد بیمه‌نامه صادره و  وصول حق بیمه در طول مدت جشنواره را محقق کنند، جوایز ۵ میلیون تومانی به قید قرعه اهدا خواهد شد. 

امتیاز نمایندگان، براساس ابلاغیه صادرشده محاسبه خواهد شد؛ این ابلاغیه در کانال تلگرامی بیمه باران به آدرس telegram.com/BaranLifeIns  قرار گرفته است.