به گزارش اکونا پرس،

مهدی صبوری همچنین با اعطای لوح سپاس به صادق دلشاد همکار بانک پارسیان شعبه هشتگرد، از اقدام ارزشمند این همکار در تکریم و گره گشایی از مشکلات مشتریان قدردانی کرد.
صادق دلشاد همکار بانک پارسیان شعبه هشتگرد برای اینکه مشتری به دلیل بیماری، توانایی خروج از منزل و حضور در شعبه را نداشت، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، برای دریافت امضاهای لازم به منزل ایشان مراجعه کرد و صحنه زیبای بزرگ منشی و شایستگی کارکنان بانک پارسیان در خدمت رسانی وگره گشایی از مشکلات هموطنان را رقم زد.
کارکنان بانک پارسیان در سراسرکشور با وجود پاندمی کرونا، با از خود گذشتگی و ایثار و البته رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی همواره تلاش می کنند که در روند ارائه خدمات به مشتریان خللی وارد نشود.
تکریم ارباب رجوع ، وجدان کاری، صداقت ، امانت داری سر لوحه ی گفتار و کردار کارکنان این بانک قرار دارد و همواره تلاش خود را در جهت جلب رضایت هموطنان به کار می گیرند.
گفتنی است؛ در شرایط دشوار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و پاندمی کرونا ، بانک پارسیان در جهت تحقق اهداف و سیاست های مهم" اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، و محرومیت زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی" گام های بلندی برداشته است.
گفتنی است؛ همکاری بانک پارسیان طی سال های ۹۸ و ۹۹ با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، موجبات ایجاد ۳۵ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع محور و اشتغال بیش از یکصد هزار نفر را فراهم کرده است.