به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرید صفایی نیک مدیر کسب و کار شرکت سابین تجارت آریا دراین باره گفت: « امروزه با توجه به مشکلاتی که سرعت و تداوم زندگی شهری ایجاد کرده است، از قبیل: کمبود وقت، ترافیک، هزینه بالای رفت و آمد، و علاوه بر آن‌ها مشکلاتی که جدیداً به این لیست اضافه شده، از قبیل بیماری هایی مانند ویروس covid19، آلودگی هوا و ... تمامی افراد جامعه در تلاش هستند که تا حد ممکن از خدمات آنلاین استفاده کرده و یا از مسیرکوتاهتر ، محصول و خدمات خود را انتخاب نمایند، که بهترین گزینه در این حالت استفاده از خدمات آنلاین خواهد بود.
از متداول‌ترین زیرمجموعه‌های خدمات آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و خریدهای اینترنتی هستند که یکی از مهم‌ترین بخش ها در آن‌ ثبت سفارش و پرداخت مبلغ کالا است؛ بنابراین ساخت فروشگاه اینترنتی به لحاظ (طراحی سایت )، (دیده شدن در جستجو های اینترنتی ) و ( درگاه پرداخت آنلاین )، همیشه برای صاحبین مشاغل اهمیت داشته است .
در پروژه جامپر تلاش شده است تا صاحبان کسب و کار؛ مخصوصا کسب و کارهای کوچک، بدون نیاز به داشتن سایت خودشان، با قیمتی مناسب یک صفحه اختصاصی راه‌‌اندازی نمایند. این صفحات تمام نیازمندی‌های مورد انتظار از یک سایت اختصاصی را برآورده کرده و با خدمات سئویی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، در لیست ابتدایی موتورهای جستجوگر دیده خواهند شد. با اتصال این صفحات به درگاه مستقیم پرداخت بانکی، متصل به حساب شخصی صاحب کسب و کار ، این خدمات تکمیل شده و تمامی مشکلات ایشان برای داشتن فروش آنلاین حرفه ای برطرف خواهد شد.

 


مدیر کسب و کار شرکت سابین تجارت آریا درباره ویژگی های "جامپر" گفت : عدم نیاز به داشتن سایت و فروشگاه ساز شخصی، عدم نیاز به پرداخت هزینه های مربوط به خرید هاست ، دامین و طراحی سایت ، عدم نیاز به پرداخت هزینه های سنگین سئو ، اعطای درگاه مستقیم بانکی در صفحات ایجاد شده برای متقاضی (اتصال حساب شخصی متقاضی به درگاه با نام و لوگوی اختصاصی کسب و کار ) بدون نیاز به اخذ ای نماد از جمله ویژگی های جدید و متفاوت این خدمات در بازار است.
از جذابیت‌های پروژه جامپر امکان تسویه تراکنش های انجام شده طبق سیکل شاپرک برنامه ریزی شده است. قیمت رقابتی و بسیار پایین تر جامپر در مقایسه با ایجاد و طراحی سایت و هزینه های مربوط به سئو، همچنین تخفیف‌های مناسبی که برای مشتریان معرفی شده از جانب شرکت سابین تجارت آریا، نسبت به خرید مستقیم از شریک تجاری در نظر گرفته شده است؛ از دیگر امکانات این پروژه است.
گفتنی است امنیت بسیار بالای سایت و صفحات ایجاد شده برای کسب و کارها و دارا بودن مجوزهای نشانه ملی ثبت و ای نماد از دیگر ویژگی های جامپر است .