به گزارش اکونا پرس،

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو ظهور تا کنون چهره‌های نامدار و اثرگذاری را در راه شکوفایی و آبادانی ایران اسلامی از دست داده است که هر یک به تنهایی چراغ راهی بودند که مسیرها را برایمان روشن می ساختند.

تاریخ این سرزمین همواره شاهد ایثارگری ها و از خودگذشتگی های دلیر مردانی بوده که تمام هم و غم شان خدمت به مردم و اعتلای نام بلند ایران اسلامی بوده است؛ کسانی که غیر خدا هیچ ندیدند.

هفته دولت تداعی‌کننده فداکاری‌ها و از خودگذشتگی های فرزندان پاک نهاد این نظام و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان عظیم الشان رجایی و باهنر است.

این وظیفه سنگین ماست که با تاسی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای این سرزمین و خاصه شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره‌گیری از رفتار آنان تلاش و کوشش خود را به کار بندیم تا در راه تعالی میهنمان و تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی در عرصه بانکی و جبهه جنگ اقتصادی گام برداشته و زمینه شکوفایی و سرافرازی ایران اسلامی را در زمینه های مختلف فراهم آوریم.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر،  هفته دولت را به همه دولتمردان خاصه رییس جمهور محترم و سایر اعضای دولت جدید و کارمندان خدوم و متعهد، تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت تا رسیدن به قلل افتخار از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سید امین جوادی

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل