به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،‌ محمد رضا حسین زاده که در جمع معاون شعب، ‌مدیران امور شعب و روسای ادارات امور شعب بانک سخن می گفت با بیان این که همه امکانات بانک باید در اختیار توسعه فعالیت ها و نیز جلب رضایت مشتریان باشد،‌ اظهار کرد: جلب رضایت مشتریان بدون ایجاد رضایت در میان کارکنان امکان پذیر نیست، ‌از این رو باید همه تلاش ها برای افزایش سطح رضایت کارکنان نیز انجام شود.

وی با تاکید بر این که در انتصاب مدیران باید دستورالعمل های ابلاغی به طور کامل رعایت شود،‌ افزود: ارتباط مدیران و روسای بالادستی با کارکنان زیرمجموعه باید مستمر، بدون واسطه و دوستانه باشد، به طوری که میزان پایبندی کارکنان به ارزش های سازمانی را بیش از پیش استحکام بخشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت در همه واحدهای بانک تاکید کرد و گفت: این روزها که پاندمی کرونا به دوران تازه ای وارد شده است، رعایت پروتکل های بهداشتی در همه واحدها ضروری است، اما این روند نباید اختلالی در خدمت رسانی به مشتریان ایجاد کند.

 در این نشست،‌ حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران نیز با تاکید بر لزوم خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان،‌ تاکید کرد که ارتباط با مشتریان باید توسعه یافته و از همه امکانات موجود برای جذب منابع باید استفاده شود.

وی افزود: روسای شعب و مدیران استانی باید ضمن حضور در بازارهای همجوار، کمیته های سود و زیان را فعال کرده و بر لزوم تمرکز منابع مشتریان در شعب بانک تاکید داشته باشند.

در ادامه این جلسه، تعدادی از حاضران به طرح دیدگاه های خود پرداختند.