به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت را می توان از مهمترین اقدامات در این حوزه دانست،‌ به طوری که شبکه فروش را عمیقا نسبت به فعالیت خود دلگرم کرد.
افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق نیز در همین راستا بود،‌ به طوری که اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال با مهلت متوسط یک ماهه به این شبکه تزریق شده است.
تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی و سایر طرح ها با عناوینی متنوع و تشکیل پرونده و پرداخت مستمر، از دیگر اقدامات حمایتی بیمه رازی از شبکه فروش بوده است.
در حوزه آموزش شبکه فروش نیز اقدامات گسترده ای انجام شده است، به طوری که بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و اجرای مدل مربوطه با همکاری مرکز علمی کاربردی توسعه مدیریت کسب و کار سبا مصوب شد.
همچنین تصویب، ابلاغ و اجرای آیین نامه حدود اختیارات و واگذاری بیش از ۹۰ درصد اختیارات ستاد به شعب و متعاقباً نمایندگان در جهت تسهیل فرآیند صدور از مهمترین تحولات در این حوزه بوده است،‌ به طوری که به اذعان اعضای شبکه فروش، تغییری بنیادین در فروش بیمه نامه را به نمایش گذاشته است.
از دیگر تحولات رخ داده در حوزه شبکه فروش می توان به ارائه طرح جامع درمان تکمیلی ویژه و ممتاز به نمایندگان در جهت صیانت از سلامت همکاران و رفع دغدغه‌های درمانی نمایندگان، خانواده و همکاران ایشان اشاره کرد.
پرداخت مبالغ جوایز مربوط به چالش های مهر که معوق شده بود و نیز افزایش مهلت تسویه صندوق نمایندگان به جهت حمایت و صیانت از کسب و کار شبکه فروش در دوره کرونا نیز در همین مقوله می گنجد.
شرکت بیمه رازی همچنین به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل شبکه فروش در سطح مدیران و معاونین شرکت و رفع موانع و ارائه بازخورد به نمایندگان، کارگروهی را تشکیل داده است.
حضور فعالانه نمایندگان در تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت با مشارکت در جلسات شورای مدیران و جلسات مستمر با مدیریت عامل و نیز ابلاغ بودجه و اهداف فروش به نمایندگان در راستای سازماندهی و برنامه‌ریزی مناسب جهت تحقق اهداف و توسعه کیفی شبکه فروش را نیز می توان از جمله آثار چرخش استراتژیک بیمه رازی با هدف نماینده محوری دانست.
برگزاری ۱۵ جلسه سه شنبه پاسخگویی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه رازی در پاسخگویی منظم و آنلاین به نمایندگان ، برگزاری یک ماهه جشن ضیافت نور و قرعه کشی سکه طلا میان نمایندگان و همچنین برنامه “یک شنبه ها با نمایندها” در دیدار حضوری مدیر روابط عمومی شرکت با نمایندگان از جمله برنامه های شرکت بیمه رازی برای نمایندگان این شرکت در شش ماهه اخیر است.