به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام دکتر کاردگر به شرح زیر است:

هوالشاهد

و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود هدایتشان خواهیم کرد و خداوند با نیکوکاران است.(سوره عنکبوت آیه 69)

هر چه انقلاب دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است (امام خمینی ره)

هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید و هر جامعه‌ای که به فکر شکوفایی نباشد، لاجرم به دریوزگی و وابستگی تن خواهد داد.

وابستگی آغاز اسارت انسان‌ها و فرجام حیات ملتی است که پس از آن می‌تواند بزرگی کند.

دفاع مقدس احیا کننده اتحاد مردمی بود که سالیان طولانی استعمار حاکم بر رژیم طاغوت خود باوری و ارزش های اسلامی را ستانده بود و آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دینشان، جامعه‌ای خود شکوفا داشته باشند.

دفاع مقدس دستاوردهای بزرگ و فراوانی به دنبال داشت. یکی از مهمترین آنها، دستاوردهای سیاسی است.

بسیج همگانی مردم دلاور ایران بیش از هر چیز نشان از وحدت ملی و التزام جمعی ایرانیان به حفظ منابع و مرزها و سرمایه های ملی بود و به زور مدارانی که چشم طمع به گنجینه‌های کشور داشتند فهماند که نمی توانند با زر و زورو تزویر ملتی را به استثمار خود در آورند.

 لبیک به فرمان مقتدای خود با حضور در جبهه های نبرد و با نثار جان خویش درهای وابستگی به بیگانه را بستند و حماسه ماندگار ایستادگی را رقم زدند.

آنچه توانست به انقلاب اسلامی مصونیت لازم را ببخشد برکات و آثار مثبت دفاع مقدس بود که خداوند در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) به مردم ارزانی داشت و در حقیقت هشت سال دفاع جانانه ازکیان اسلامی حق بیمه‌ای بود که باید پرداخت می شد تا انقلاب اسلامی در مسیر اسلام ناب محمدی پایدار بماند.

و الحق خون بهای شهیدان این جنگ نابرابر، تداوم و استمرار حرکت اصیل انقلاب اسلامی بود.

حال در آستانه فرارسیدن اربعین سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ضمن تسلیت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس،این ایام را به عموم بزرگواران خانواده معظم شاهد، جانبازان، ایثارگران،آزادگان، رزمندگان عزیز تبریک گفته، سربلندی و عزت روز افزون عموم ملت قهرمان ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.