به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، پنجمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها به میزبانی شهر مشهد مقدس و همزمان با اولین سفر استانی مدیرعامل شرکت توسط دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی در دیدار با آقایان وفایی، حسینی‌پور و روح‌افزا نمایندگان بیمه رازی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
در این دیدار وفایی با استقبال از دیدار مستقیم مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی با نمایندگان گفت: همکاری با شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی برای من لذت بخش است و با توجه به فعالیت شخصی خود برای این برند، همواره به شرکت بیمه رازی وفادار هستم.
او با بیان اینکه باید تابلوهای تبلیغاتی نماینده‌ها در استان خراسان در فرآیند یکسان سازی قرار بگیرد، خواستار ارائه کمک هزینه تهیه و نصب تابلو جهت نمایندگان صاحب ملک شد.
همچنین روح‌افزا دیگر نماینده بیمه رازی در شهر مشهد مقدس با تقدیر از حضور مدیرعامل بیمه رازی در این شهر گفت : دیدار مستقیم مدیرعامل با نمایندگان بی‌نظیر بود و به نمایندگان جهت و انگیزه داد.
او ادامه داد: اقدامات چند ماه اخیر روابط عمومی بیمه رازی در عملکرد شعب و نمایندگان تاثیرگذار بوده است.
این نماینده بیمه رازی در شهر مشهد در انتها خواستار یکسان سازی دفاتر و اعطای سهام به نمایندگان شد.
گفتنی است «یکشنبه ها با نماینده ها» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.