به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حمید علیجانی در گفتگو با خبرنگار «عصردانایی» ضمن تشریح عملکرد این مدیریت در طول شش ماه امسال، به اقدامات شاخص این مدیریت نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به تحقق ۶۱ درصدی بودجه بخش حمل و نقل این مدیریت در مدت یاد شده اظهار داشت: نسبت خسارت این مدیریت در سال گذشته 14 درصد بود که امسال به رغم رشد 76/6 درصدی پرتفوی، به ۹ درصد کاهش یافته است. این در حالیست که در بخش کشتی از نظر تعداد بیمه نامه ۶۲ درصد و از لحاظ مبلغ 169 درصد رشد داشتیم.

علیجانی گفت: اگر بخواهیم عملکرد شرکت های بیمه حوزه حمل و نقل را در طول ۵ ماه امسال مورد ارزیابی قرار دهیم، بیمه دانا با ۶۲ درصد رشد، جایگاه دوم را در صنعت بیمه کسب کرده است.

مدیر بیمه‌های حمل و نقل، کشتی و هواپیمای بیمه دانا، سهم 9 درصدی این مدیریت در صنعت بیمه، با کسب رتبه سوم را یادآور شد و در عین حال افزود: با کمک مرکز فاوا، سامانه صدور بارنامه وانت بارها را در صنعت بیمه طراحی و به مرحله اجرا در آورده ایم تا از این پس، بارنامه ها در بستر الکترونیکی تامین شده در بیمه دانا صادر شود.

وی با اشاره به اینکه 22/5 درصد پوشش بیمه ای صادرات کل گاز کشور و ۵ درصد پوشش بیمه ای صادرات نفت خام توسط بخش حمل و نقل بیمه دانا انجام می‌شود،اظهار داشت: این مدیریت در بخش بیمه متصدیان حمل و نقل موفق شده تا با چندین شرکت بزرگ در عرصه حمل و نقل جاده ای کشور قرارداد منعقد نماید.

علیجانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به استراتژی آموزشی این مدیریت گفت: با تلاش های انجام شده تاکنون توانسته ایم به ۳۰۰ نفر از کارشناسان، نمایندگان و اعضای شبکه فروش، آموزش های لازم را ارائه کنیم که این آموزش ها عمدتاً هم از طریق بستر نرم افزاری شرکت و هم از بستر ابزارهای گوگل انجام شده است.

مدیر بیمه‌های حمل و نقل،کشتی و هواپیما همچنین، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ آنلاین با نمایندگان، روسای شعب و سرپرستان مناطق، آسیب شناسی چگونگی توزیع بودجه در شعب و بین نمایندگان، ایجاد شبکه های اجتماعی برای شعب با هدف آشنایی با مشکلات و بررسی و رفع آنها را از سایر اقدامات انجام شده این مدیریت عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه حدود 2 درصد از مناقصات وارد شده به شرکت مربوط به حوزه بیمه های باربری است، افزود: به منظور مقابله با تحریم ها، این مدیریت اقدام به افزایش حجم فروش بیمه‌نامه‌های مسئولیت حمل و نقل کالای داخلی کرده که البته این برنامه ریزی در سال گذشته انجام گرفت و خوشبختانه امسال به بار نشست تا در نهایت بتوانیم از اثرات منفی تحریم ها جلوگیری کنیم.