به گزارش اکونا پرس،

تمامی مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز، سپرده بلندمدت شتاب و آینده‌ساز هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه‌های پیشخوان مجازی abplus.ir و ساتا sata.ba24.ir و یا در شعب این بانک، بر اساس میزانی که خود اعلام و توافق می کنند، بین ده تا دویست میلیون ریال اعتبار درقبال وثیقه به میزان همان اعتبار درخواستی، دریافت کنند. بازپرداخت این اعتبار دریافت شده به‌دو روش یک‌جا و تدریجی - اقساطی است.

مشتریان عزیز می‌توانند با دریافت این اعتبار از بانک آینده، علاوه بر خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد در بازار بزرگ ایران (ایران مال) و مجموعه هایپراستار واقع در آن، از بخش‌های مختلف و متنوع آن نیز بازدید کنند.

در دیگر اقدام بانک آینده نیز، این بانک هم‌اکنون با هدف رونق تولید و کسب‌وکار و هم‌چنین پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی و امکان خریدی آسان و متنوع، در اقدامی نوآورانه و منحصر به‌فرد، طرح «طراوت» را عرضه کرده است.

تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و هم‌چنین سایر هم‌وطنانی که هم‌اکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir)، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین 200 (دویست) میلیون‌ریال تا 500 (پانصد) میلیون‌ریال، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنظر خود، اقدام کنند. 

مشتریان گرامی با مشارکت در طرح‌های یاد شده، علاوه بر خرید و تامین نیازهای ضروری زندگی، در رشد و توسعه تولیدات ملی و افزایش اشتغال نقش خود را ایفا می‌نمایند. 

یادآور می‌شود، بانک آینده برای هفتمین بار در سطح بین‌المللی و چهارمین بار پیاپی، از سوی موسسه بنکر (Banker)، موفق به کسب عنوان «بانک سال ایران» (Bank of The Year In Iran) در سال ۲۰۲۰ میلادی شد.

بانک آینده در شرایط خاص اقتصادی و همه‌گیری بیماری کرونا، با تکیه بر دانش، تجربه و استعداد سازمانی، موفق به کسب این عنوان شد. موسسه بنکر در بخشی از بیانیه اهدای تندیس به بانک آینده اعلام کرده؛ علاوه بر معیارهای عملکرد خوب، واکنش سریع و ابتکاری بانک آینده در برابر همه‌گیری Covid-19، توجه داوران را به خود جلب کرد؛ این شرکت، بزرگ‌ترین دارایی خود، یعنی مرکز نمایشگاهی ایران مال را در طول یک‌هفته به یک بیمارستان 3000 تختخوابی برای مبتلایان به کرونا تبدیل کرد. هم‌چنین، از زمان آغاز واکسیناسیون همگانی کرونا در کشور، بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجهیز شده برای تزریق واکسن کرونا است که هم‌چنان این خدمت در این مرکز، برای عموم هم‌وطنان ادامه دارد.