به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، همین چند روز پیش بود که رسانه‌ها، گزارشی درباره کاهش مراجعه مردم به دندان‌پزشکان و دور شدن آنها از خدمات دندانپزشکی منتشر کردند. گزارشی که نشان می‌داد دیگر «پیشگیری بر درمان مقدم نیست» و «بسیاری از مردم تنها در موارد اورژانسی و در صورت داشتن درد، آن‌هم برای دریافت ارزان‌ترین خدمات و پاک‌کردن صورت‌مسئله، مثل کشیدن دندان و نه درمان و نگهداری آن، به دندانپزشک مراجعه می‌کنند». 

بزرگترین دلیل این اتفاق هم، هزینه‌های بالای دندانپزشکی است که در سال‌های اخیر چند برابر شده است. بیمه سرمد چندی پیش، از طرحی رونمایی کرد تا بتواند بخشی از دغدغه مردم را برای تامین این هزینه‌ها برطرف کند. 

بیمه دندانپزشکی انفرادی سرمد، تمامی هزینه‌های درمانی افراد 12 تا 65 سال را جبران می‌کند، اما این همه ماجرا نیست. این بیمه‌نامه، ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد؛ بیمه‌شده پس از ویزیت اولیه رایگان، تحت آزمایش‌ها و معاینات 6 ماهه قرار می‌گیرد و پس از تعیین سطح سلامت دهان و دندان، طرح درمانی و برنامه مراقبتی خاص خود را دریافت می‌کند. جرم‌گیری دوره‌ای در طول این طرح، رایگان بوده و بیمه شده تحت نظر متخصصان در مراکز درمانی ویژه این طرح قرار می‌گیرد.

راهنمایی آنلاین و خط 24 ساعته مشاوره و موارد اورژانسی و استانداردسازی درمان و کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان از مزایای دیگر این طرح است.

مرکز تماس شبانه‌روزی 1516 بیمه سرمد و مرکز تماس 25743 آرمانیستا، آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند.