به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، برای آسودگی خیال در سفر و ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب به هم‌وطنانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، این شرکت بیمه مسافرتی خارج از کشور را به صورت آنی صادر می‌کند. مرکز تماس 24 ساعته 1516 بیمه سرمد در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده صدور آنی بیمه مسافرتی خارج از کشور برای شهروندان است. 

کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، می‌توانند این بیمه‌نامه را با شرایط پوشش ﻫﺰﻳﻨﻪ‌ﻫﺎى پزشکی ﻭ ﺑﺴﺘﺮى ﺩﺭ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎن‌های ﺩﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﻛﺸﻮﺭ، ﺟﺎﺑﺠﺎیی ﻳﺎ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻥ ﺑﻴﻤﻪ‌ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺤﻞ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺳﻔﺮ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﺑﺮﻭﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭى ﻳﺎ ﺣﺎﺩثه و ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻓﻮﺭیت‌های ﺩﻧﺪﺍﻧﭙﺰشکی خریداری کنند. 

جبران هزینه‌های ناشی از فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور نیز از پوشش‌های دیگر این بیمه‌نامه است. همچنین با خرید این بیمه‎نامه، ﺧﺴﺎﺭﺕ ﻓﻘﺪﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﺗﺤﻮیلی ﺑﻪ ﻫﻮﺍﭘﻴﻤﺎ، ﺟﺒﺮﺍﻥ ﺧﺴﺎﺭﺕ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﺎﺭ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﺴﺎفر، ﻳﺎﻓﺘﻦ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺑﺎﺭ ﻭ ﻣﻠﺰﻭﻣﺎﺕ شخصی نیز جبران می‌شود.

مرکز تماس 24 ساعته 1516 بیمه سرمد، برای ارائه اطلاعات بیشتر و صدور آنی بیمه مسافرتی، آماده پاسخگویی به تمامی مشتریان است.