به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام دکتر محمد رضا فرزین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. 

امام خمینی (ره)

«بسیج» از مهمترین، موثرترین و کارآمدترین نهادهای ایجاد شده پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران و از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است.

«بسیج» نه تنها یک سازمان موفق است، بلکه تفکر «بسیجی» نیز یک راهکاری قابل اتکا برای حل مشکلات و غلبه بر چالش هاست. هر جا که تفکر بسیجی بر فعالیت ها حاکم بوده است، حداقل هزینه و حداکثر بهره وری ایجاد شده و در نتیجه بزرگترین دستاوردها نمایان شده است.

پیروزی های بزرگ هشت سال دفاع مقدس، توسعه های عمرانی و زیربنایی غیرقابل انکار و حرکت های پیشرو در عرصه های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، همه مرهون دیدگاه های بسیجی کسانی است که بدون ادعا و تنها با اتکا به ایمان الهی، سختی ها را پشت سر گذاشته اند.

بانک ملی ایران نیز که خود نهادی برآمده از بطن مردم است و در طول حیات طیبه اش کاری جز خدمت به این ملت بزرگ نکرده است، می کوشد از تجارب بسیج بهره گرفته و خود را در راه کمک به اعتلای میهن اسلامی بیش از پیش تقویت کند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و همه کسانی که در راه سربلندی ایران عزیز جان و دارایی خود را فدا کردند، فرارسیدن هفته بسیج را به همه مردم کشور به ویژه بسیجیان دلاور تبریک عرض نموده و از خدای متعال برای همگان عزت آرزو دارم.

محمد رضا فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران