به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، آقای محمدرضا خرسندی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین در مراسم قدردانی ازآقای دکتر محمدرضا فرزین گفت: بنیاد هستی بر آمدن و رفتن است، اما آنچه  از این آمدن ها و رفتن ها باقی می ماند تنها عملکردها و خاطرات است.

وی ادامه داد: بانک کارآفرین22 سال پیش تاسیس شد و تا کنون بعنوان بانکی خوش نام شناخته شده است، بانکی که در تمام دوران خود از مدیران خوشفکر ،خوشنام و فرهیخته بهره برده است.بانک کارآفرین اگر چه در تعداد شعب همانند بسیاری از بانکها نیست اما در میزان سرمایه با توجه به افزایش سرمایه ای که اخیرا اتفاق افتاده در شبکه بانکی جایگاه مناسبی دارد.

آقای خرسندی با بیان این که شرایط بانک موجب شده تا کار کردن در بانک کارآفرین موجب افتخار باشد، افزود: دکتر فرزین فرد بسیار شناخته شده  و با سوابق درخشان هستند، وی با توجه به این که زمانی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین بودند شناخت بسیار خوبی از بانک داشتند و در زمان مدیریت شان در بانک توانستند کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.

رییس هیات مدیره بانک کارآفرین گفت: آقای دکتر  فرزین از ابتدای حضورش در بانک معتقد بود که بانک باید بزرگ شود و بر همین اعتقاد نیز کار بزرگی انجام شد و در دوران مدیریت اش توانست  با متقاعد کردن سهامداران سرمایه اولیه بانک را بعد از سالها،  از 8.5 هزار میلیارد تومان به 39.5 هزار میلیارد تومان  برساند . کار بسیار ارزشمند و سختی که  موجب شد تا بانک در اشل بانکهای بزرگ بخش خصوصی قرار گیرد.

وی همچنین انجام برند بوک را از دیگر اتفاقات  انجام شده در مدیریت  وی در  بانک خواند و تاکید کرد: آقای دکتر فرزین با برنامه به بانک آمد و این امر موجب شد تا بانک به  موفقیت های زیادی  برسد و قطعا اثرات فعالیت های مثبت ایشان تا سالها باقی خواهد ماند.

آقای فرزین ، مدیری منطقی فارغ از نگاه های خاص

در ادامه  این مراسم آقای دکتر روستا از سهامداران بانک نیز ضمن تقدیر از زحمات آقای دکتر فرزین در زمان مدیریت شان در بانک کارآفرین  گفت: من عادت ندارم امری را بدون ادله موثق تائید و یا تکذیب  کنم  اما با توجه به شناختم از دکتر فرزین از دوران هیات علمی دانشگاه و بعد از آن  زمانی که  در کنار ایشان به عنوان نماینده بخش دولیت و خصوصی در بانک همکار بودیم وی را فردی منطقی و فارغ از نگاه های خاص  دیدیم که با منطق  با موضوعات برخورد می کند و همیشه جانب منطق و عقل را داشت.

قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین

وی با بیان این که ای کاش مراسم قدردانی از دکتر فرزین در روز برگزاری مجمع عمومی انجام می شد که با استناد به  آمارها و ارقام  ارائه شده به خوبی عملکرد ایشان را بر می شمردیم، افزود:  به خوبی می دانم که پست های بالاتری در دولت  پیشنهاد شده بود که ایشان قبول نکردند اما بالاخره حضورشان در  بانک  ملی قطعی شد هر چند از دست دادن ایشان برای بانک قابل تامل است، اما از بعد وطن پرستی  برای بانک ملی خوشحال هستم که مدیر لایقی را در راس خود می بیند.

وی با  ابراز امیدواری  از ادامه موفقیت های حاصل شده برای بانک  گفت: امیدوارم  مدیرعامل جدید نیز راه طی شده را ادامه دهد و در سالهای آتی شاهد موفقیت های بیشتر بانک باشیم. چرا که کشور با مشکلات شدید اقتصادی مواجه است  و با توجه به رقبای جدیدی که برای بانکها ایجاد شده است، نظام بانکی در آینده با چالش های جدیدی مواجه خواهد بود .

 به گفته آقای روستا، صندوق های سرمایه گذاری با درآمدهای ثابت یکی از معضلات جدید نظام بانکی در آینده است که موجب کاهش تمایل مردم به سرمایه گذاری در بانکها خواهد شد .

 

قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین

در ادامه این مراسم آقای دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل سابق بانک کارآفرین  در حالی که مورد تشویق پیوسته حضار قرار گرفته بود به پشت تربیون رفت و گفت: آنچه در بانک کارآفرین انجام دادم چیزی  بود که یاد گرفتم  اعتقاد دارم باید برای بهتر انجام شدن کارها  برنامه داشت .

وی با بیان این که شروع فعالیتم در بانک کارآفرین با کرونا بود و این امر موجب شد، کمتر   چهره به چهره با همکاران برخورد داشته باشم  گفت: معتقدم که کار خوب کاری است که بصورت جمعی انجام شود و اگر هیات مدیره، مدیران و همکاران همکاری نمی کردند کاری از پیش نمی رفت.

آقای فرزین در ادامه به رابطه عاطفی که با بانک کارآفرین برایش ایجاد شده بود اشاره کرد و گفت: این رابطه عاطفی موجب شد تا فضای مناسب تری برای پیشبرد اهداف میسر شود.

وی با تاکید بر این دستاوردهای خوب بانک کاآفرین و نق شآن در نظام بانکی کشور  از همکاران خود در بانک کارآفرین حلالیت طلبید  و ادامه داد: در دوران فعالیتم هیچ گاه  بحث شخصی نداشتم و ممکن است در تصمیم گیری هم  اشتباه کرده باشم.  امیدوارم خبر موفقیت های بیشتر بانک را بشنوم  و سیر رشد  بانک کارآفرین همچنان  ادامه یابد .

قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین

دکتر احمد بهاروندی سرپرست بانک کارآفرین که میزبانی این مراسم را عهده دار بودند با تقدیر از دکتر فرزین  گفت:  در دوران ایشان خدمات و فعالیت های شایسته ای صورت پذیرفت و مهمترین آن تربیت نیروی انسانی و مدیران توانا برای بانک بود و البته بانک در این دوران توانست به دستاوردهای حرفه ای مهمی دست یابد.

دکتر بهاروندی که سابقه حضور در هیات مدیره  این بانک را در کارنامه خود دارد اظهار امیدواری کرد با همکاری هیات مدیره و همکاران  مسیر نوآوری و پیشرفت در بانک هموار شده و بانک  مسیر رشد و توسعه بانک بیش از پیش هموار شده و شاخص های شاخص های عملکردی  کمی و کیفی با توجه به برنامه ها و سیاست گذاری های انجام شده با رشد زاینده ای محقق  شود.

در پایان دکتر بهاروندی به همراه اعضاء هیات مدیره و نمایندگان سهامداران  با تقدیم یک جلد کلام ا... مجید از تلاشهای دکتر فرزین قدردانی کرده و برای ایشان در منصب جدید آرزوی توفیق و سربلندی کردند.


قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین

قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین
قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین
 


قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین
قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین
قدردانی از دکتر محمدرضا فرزین