به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، مدیر عامل در این دیدارضمن قدردانی و تشکر از تلاشهای همکاران این استان، طی سخنانی اظهار داشت : پاک دستی، اخلاق و کارایی  سه رکن اصلی شرکت است که باید  در راستای مشتری مداری و دستیابی به برنامه های شرکت مورد توجه جدی قرار گیرد. خوشبختانه، بیشتر همکاران ما در  بیمه ایران از سلامت اخلاقی و حرفه ای و صداقت لازم برخوردارند که نقطه قوت و مثبتی تلقی می گردد ،  اما باید کوشش کنیم تا این اهداف ، با فرهنگ سازی ، حرفه ای گری و اطلاع رسانی در جهت خدمت رسانی به  مردم عزیز و  وجامعه بیمه گزاران  قرار گیرد. توجه واقعی  به "اصل مشتری مداری" در سطح شرکت یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است.

وی در ادامه با تاکید بر گسترش آموزش در شرکت، خاطر نشان کرد : صنعت بیمه بعنوان یک صنعت حرفه ای و تخصصی پیچیدگی های فراوانی در  مسائل فنی، حقوقی و تخصصی دارد. بنابراین باید با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، اطلاعات کاملی از بیمه نامه ها و مسائل حقوقی آنها را به بیمه گذارانی که با صداقت، حسن نیت  واعتمادکامل به ما مراجعه می کنند ، ارائه نماییم تا آنها با آگاهی کامل بیمه نامه خریداری کنند. این موضوع برای همکاران من در بیمه ایران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

در این سفر، هیات همراه آقایان داورپناه، نظری، افخمی و خانم ها نوری، برهمن، کاویانی فر از شعبه های سفیر و غدیر و ساختمان در حال احداث استان قم بازدید به عمل آوردند. در این بازدیدها علاوه بر دیدار و تبادل نظر با همکاران شعب استان، وضعیت ساختمانهای بیمه ایران در استان و مسائل اداری بررسی شد و هیات همراه در خصوص برنامه های شرکت و سئوالات مطرح شده توسط همکاران و هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان توضیحاتی ارائه نمودند و در پایان مراسم تودیع همکار بازنشسته هادی جعفری انجام پذیرفت.