به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این سامانه «ای نوین پلاس» نام دارد و فرآیند خرید محصولات بیمه نوین از طریق این سامانه به سهولت و بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه گذار به دفتر نمایندگی یا شعب قابل انجام است.  

سامانه «ای نوین پلاس» به آدرس www.enovinplus.com  به طور اختصاصی جهت ارائه محصولات و خدمات بیمه نوین برای مشتریان طراحی شده است. 

فرآیند خرید از طریق «ای نوین پلاس» کاملا بر اساس نیاز مشتری در حوزه خرید الکترونیکی، طراحی شده است. از قابلیت‌های این سامانه فروش الکترونیکی، امکان انتخاب نماینده، کارگزار یا شعبه توسط بیمه‌گذار، پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و همچنین امکان رویت و چاپ گواهی بیمه نامه صادر شده در پنل کاربری بیمه‌گذار است. همچنین در صورت درخواست بیمه‌گذار، اصل بیمه نامه نیز چاپ و تحویل می‌گردد.

از دیگر امکانات سامانه فروش«ای نوین پلاس»، امکان شارژ کیف پول برای مشتریان است. در این قابلیت، مشتریان با خرید هر محصول بیمه‌ای، به جز بیمه نامه شخص ثالث، از مزایای شارژکیف پول خود و کسب اعتبار ریالی جهت خریدهای بعدی خود بهره‌مند می‌شود. 

در حال حاضر در «ای نوین پلاس» انواع بیمه‌نامه‌های شخص ثالث خودرو، بدنه (تمدید)، آتش‌سوزی منازل مسکونی (طرح فایرپلاس)، حوادث انفرادی (طرح درّین)، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان ارائه و صادر می‌شود و همچنین امکان ثبت درخواست در رشته درمان، عمر و حوادث گروهی نیز وجود دارد و در آینده، سایر رشته‌ها نیز در سامانه ارائه خواهند شد.

بیمه‌نامه‌هایی که درخواست آن تا ساعت 22 طی روزهای شنبه تا چهارشنبه و تا ساعت 21 در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، ثبت شده است، در همان روز صادر می‌شود.