به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در شماره 153 عصردانایی که با محوریت "ظرفیت‌های صنعت بیمه در سازمان شانگهای" منتشر شده است، مطالب متنوعی در خصوص راه‌های تخصصی بهره برداری از ظرفیت‌های این سازمان در جهت رونق صنعت بیمه به چشم می‌خورد.

حضور در سازمان شانگهای، علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های گسترده در حوزه بیمه‌های اتکایی، امکان فعالیت‌های بیمه‌گری در کشورهای عضو پیمان را فراهم کرده و مراودات دانش فنی و سرمایه‌ای در صنعت بیمه، نیز رشد قابل توجهی خواهد یافت.

دکتر کاردگر، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در گفت و گویی تفصیلی، درباره جزییات حضور ایران در سازمان شانگهای و مزیت‌های آن سخن می‌گوید.

مشارکت فعالانه بیمه دانا در مراسم نمادین زنگ بیمه، انعقاد قرارداد با صندوق اعتباری هنر، تحقق بودجه 80 درصدی معاونت فنی در 6 ماه، کاهش نسبت خسارت و افزایش پرتفوی بیمه‌های مسئولیت، رشد 21 درصدی تولید حق بیمه در مهرماه امسال، از سایر مطالبی است که در شماره جدید عصردانایی منتشر شده است.

بازدید رئیس هیات مدیره از شعبه مسجد کبود تبریز و اظهارات قائم مقام بیمه دانا درباره فتح بازارهای جدید با تحول دیجیتال، از مطالب دیگری است که در شماره 153 عصردانایی انتشار یافته است.

عصردانایی نشریه اطلاع‌رسانی- تحلیلی بیمه‌دانا است که به مدیر مسوولی مجید ملازاده و سردبیری شهراد اثنی‌عشری توسط روابط عمومی بیمه دانا منتشر می‌شود.