به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ رضا احمدی گفت که نسبت خسارت این شعبه در سال جاری در 6 ماهه اول سال 1400 حدود 27 درصد بوده است که این مقدار به نسبت آمار صنعت عدد معقولی می‌باشد و دستیابی به آن نیز در راستای مدیریت و کنترل ریسک و نرخ دهی مناسب محقق شده است.

احمدی در تشریح اهداف شعبه در ماه‌‌های پیش‌رو برای افزایش فروش، اظهار کرد: صدور بیمه‌نامه‌ آنلاین با تمرکز بر خرده فروشی و بیمه‌گری دیجیتال و رهبری شبکه فروش جهت بهره‌مندی حداکثری از مزایای بنو "اپلیکشن آنلاین اختصاصی بیمه تجارت‌نو " جز برنامه‌های عملیاتی بوده که علاوه بر افزایش مشتریان ، سهولت دسترسی و افزایش در ضریب نفوذ و فرهنگ‌سازی بیمه را بدون صرف هزینه اضافی و اتلاف زمان و نهایتا وفاداری آنان را به دنبال خواهد داشت .

او ادامه داد: در حال حاضر جهت رفاه حال بیمه‌گذاران محصول جدید " موبایل بیمه " بصورت آنلاین طراحی شده و مشتریان با مراجعه به لینک آن بصورت اینترنتی می‌توانند گوشی‌های همراه خود را در کمترین زمان و بدون مراجعه به شعب ، در سراسر کشور بیمه نمایند .

وی در خصوص سایر برنامه‌های عملیاتی نیز تصریح کرد: از جمله برنامه‌ها و اهداف عملیاتی تلاش برای تحقق بودجه پیش‌بینی شده 1200 میلیارد تومانی و پیگیری وصول مطالبات شعبه است که در این زمینه پیگیری روزانه توسط اعضای کمیته وصول مطالبات صورت پذیرفته و نتیجه بصورت هفتگی گزارش می‌گردد و یکی از راهکاری مفید در راستای جلوگیری از انباشت مطالبات بوده و نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته است .

احمدی همچنین یادآور شد: از دیگر اهداف ما افزایش بیمه‌گذاران بزرگ است که در نظر داریم بیمه‌گذاران بزرگ را بیشتر جذب کرده و خدمات مطلوبی را در اختیار مشتریان حقوقی قرار دهیم.

مدیر شعبه شمال تهران بیمه تجارت‌نو در رابطه با استراتژی خود در انتخاب پرتفوی گفت: تمرکز ما بر پرتفوی‌های کم ریسک است و اکنون در رشته‌های آتش‌سوزی و مسئولیت و حوادث انفرادی تمرکز کردیم و حدود 210 هزار بیمه‌نامه در همه رشته‌ها صادرشده است .

او افزود: توجه ویژه به مشتریان و رعایت کامل منشور اخلاقی و همچنین ارائه مناسبترین پوشش برای بیمه‌نامه‌ها مورد توجه جدی این مدیریت بوده تا آرامش آنها خلق و شعار"با خیال راحت تکیه کن " به نحو شایسته محقق گردد.

او افزود: از دیگر چالش‌های موجود موضوع رسیدگی حضوری به خسارت‌های اتومبیل بود که درگذشته بایستی ارزیاب سیار حضوراٌ به محل عزیمت می نمود که این فرآیند زمانبر و موجب می شد کارها به‌کندی پیش برود و در اقدام نو آورانه دیجیتالی و استفاده از اپلیکیشن تعبیه شده در سایت بیمه تجارت‌نو، بصورت آنلاین بررسی‌ها در هر ساعتی از شبانه روز انجام و فرآیند واریز خسارت طی 48 ساعته برای زیان‌دیدگان صورت می پذیرد که نمایانگر ارزش آفرینی و وجه تمایز بیمه تجارت‌نو می باشد .

مدیر شعبه شمال تهران بیمه تجارت‌نو در خصوص وضعیت شبکه فروش این شعبه اظهار کرد: در حال حاضر شبکه فروش شامل 27 نماینده حقیقی و 2 نماینده حقوقی و 30 کارگزار حقیقی و و حقوقی بوده و تا پایان سال با برنامه ریزی‌های انجام شده این میزان تقریباٌ به دو برابر افزایش خواهد یافت .

احمدی در پایان حمایت ویژه مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر نوراللهی و سایر مدیران ارشد سازمانی و همچنین منابع انسانی توانمند و نقش آفرین را از نقاط قوت شعبه تحت مدیریت خود بر شمرد و از همراهی آنان قدردانی نمود.