به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز در این کارگروه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز شهید سردار سلیمانی اخلاصش بود و ما هم باید از ایشان بیاموزیم و در کارهای خود اخلاص داشته باشیم چون منیت ها مانع پیشرفت کارها می شود.

وی با تاکید بر این که حراست در شرکت ها و سازمان ها، جایگاه ویژه ای دارد، گفت: حراست، چشم بینای سازمان ها هستند و کارکنان واحدهای حراست سازمان ها باید از هوش هیجانی بالایی برخوردار باشند وگرنه فعالیت کل سازمان دچار مشکل می شود.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز ادامه داد: نکته بعدی که در بحث فعالیت مدیریت های حراست سازمان ها باید به آن توجه داشت هماهنگی بین حراست، بازرسی و مدیریت حقوقی است چرا که اگر این سه بخش با هم هماهنگ باشند بهره وری سازمان افزایش می یابد در غیر اینصورت به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

پورکیانی، تاکید کرد: همانطور که مستحضرید در چند سال گذشته جهان با تحول دیجیتال همراه بوده و فعالیت ها در بستر فناوری اطلاعات انجام می شود و دیگر نمی توان به صورت دستی و فیزیکی فعالیت ها را کنترل کرد پس تمام فعالیت ها باید در بستر دیجیتال انجام شود تا بتوان فرآیندها را کنترل کرد.

وی افزود: شرکت ها باید ارزش دیتا و اطلاعات نرم افزاری را بدانند چون از این دیتاها می توان با کم ترین هزینه بهترین خروجی را دریافت کرد.

مدیرعامل بیمه البرز توضیح داد: در صورت وقوع تقلب، هدف اول ما باید اصلاح فرآیندها باشد تا آن تقلب دوباره تکرار نشود. در همین راستا کمیته پایشی در بیمه البرز تشکیل شده است و اشکالات سیستم در این کمیته بررسی و اصلاح می شود تا مجددا تقلب صورت نگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: فعالیت حراست شرکت ها، ارزشمند است به شرطی که خودشان این ارزش را بدانند و ابزار لازم برای کنترل فعالیت ها را داشته باشند.

این گزارش حاکی است، اولین جلسه کارگروه بیمه ای مرکز حراست شرکت های بیمه پیش از این در وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد که در آن جلسه، مهدی شریعتی، مدیر بازرسی شرکت بیمه البرز به عنوان دبیر کارگروه انتخاب شد و امروز سه شنبه 14 دی 1400 کارگروه بیمه ای مرکز حراست شرکت های بیمه به دبیری و میزبانی مدیر بازرسی شرکت بیمه البرز رسما آغاز به فعالیت کرد.