به گزارش اکونا پرس،

در مراسم افتتاحیه این دفترکه با حضور نماینده بیمه آرمان جناب اقای هاشمی، مدیر عامل بیمه کپیتال استار افغانستان جناب اقای فروتن، مجری قرارداد جناب اقای هاشم زاده، معاون قوانین و رئیس سیاست و برنامه ریزی بیمه مرکزی ج.ا.ا ، مدیر فروش و بازرایابی ، مدیر پرداخت خسارت و مدیر مالی شرکت کپیتال استار آقایان سلطانی، الهام مومند مدید و راشد وجمعی از نمایندگان فعال افغانستان مورخ ۱۱ دی ماه در محل دفتر مرکزی بیمه ارمان در کابل برگزار گردید.

در این مراسم بر ضرورت ایجاد طرح جامع بین دو کشور دوست و همسایه در زمینه ارائه بیمه های مسافری (اتش سوزی ، مسئولیت، معادن و بازرگانی و سایر رشته ها) تاکید شد. همچنین در این افتتاحیه از طرح پوشش بیمه تکمیل درمان اتباع افغانستان مقیم جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت بیمه ارمان رونمایی گردید.

گفتنی است پیش از این شرکت بیمه کپیتال استار افغانستان تفاهنامه مشارکتی را با نمایندگی شرکت بیمه ایرانی مبنی بر عرضه خدمات بیمه به مسافران ورودی جمهوری اسلامی ایران امضا نمودند که در این تفاهم نامه ذکر شده شرکت بیمه کپیتال و نمایندگی بیمه آرمان می توانند بصورت مشترک خدمات بیمه سفر به مشتریان ارائه نمایند.