به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، الیاسی و هیات همراه و در این بازدید ها وضعیت منابع و مصارف، استفاده بهینه از طرح های پست بانکی شو، نیکان، سفیران و پیشتازان را مورد بررسی قرار دادند.  

 وی با تقدیر از زحمات و عملکرد همکاران شعب و باجه های بانکی روستایی، گفت: باید تلاش بیشتری برای افزایش منابع و جلب رضایت مشتریان داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه به همان اندازه که تجهیز منابع مهم است، تخصیص و مصرف منابع نیز اهمیت دارد، افزود: حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به مردم این مناطق یک فرصت است و باید به بهترین شکل ممکن در این مناطق خدمات بانکی را ارائه دهیم.

الیاسی با حضور در باجه بانکی روستایی مهدی آباد نحوه بازاریابی، فعالیت دستگاه خودپرداز و پایانه‌های بانکی و میزان جذب منابع و مشکلات کاری را مورد بررسی قرار داد .

رئیس هیات مدیره بانک در بازدید از شعبه ملک آباد ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران روند ارائه خدمات به مشتریان و باجه های خدمات بانکی روستایی تحت پوشش را مورد بررسی قرار دادند. 

در ادامه این سفر، الیاسی و هیات همراه از طرح تسهیلاتی پرورش شتر مرغ  شادعی دوستی در روستای عرب آباد ساوجبلاغ بازدید کردند.