به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بختیاری با حضور در غرفه بیمه ایران، نمایشگاه تراکنش را یکی از رویدادهای مهم و موفق کشور در حوزه اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: این نمایشگاه در جهت تبادل اطلاعات و همفکری متخصصان و کارشناسان حوزه تراکنش در صنعت بیمه ، مالی، بانکداری و فناوری‌های اطلاعاتی بسیار سودمند خواهد بود و بیمه ایران نیز در این راستا در این نمایشگاه حضوری فعال و گسترده دارد .

وی در ادامه افزود: بیمه ایران بعنوان لیدر صنعت بیمه کشور همواره گام های موثری در ارائه طرح های نوین برداشته که در این راستا، شرکت سیمرغ بیمه ایران طراحی اولین "پرداخت یار" را در صنعت بیمه کشور انجام داده و آن را در این نمایشگاه ارائه نمود و همچنین این شرکت در حال حاضر نیز برنامه طراحی یک پلتفرم برای فروش آنلاین را در دست اجرا دارد که همکاران نماینده با این پلتفرم به راحتی می توانند بصورت آنلاین بیمه نامه های مختلف را برای بیمه گذاران صادر نمایند.

گفتنی است، "هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران" با حضورمدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و ... در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون در روزهای 21 و22 دی ماه سال جاری برگزار گردید.