به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی وگردشگری ایران "سمگا" و واحدهای آن شامل گروه هتل های بین‌المللی رکسان ، آریا زیگورات، پارس زیگورات و فدک در این نمایشگاه حضور دارند.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نخستین روز از آغاز بکار نمایشگاه از غرفه های مستقر در این نمایشگاه از جمله غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در سالن 38 بازدید کرد. در جریان این بازدید، اسفندیار حیدری پور مدیرعامل شرکت سمگا توضیحاتی درباره عملکرد و فعالیت های گروه مالی گردشگری و همچنین شرکت "سمگا" در حوزه صنعت گردشگری، هتلداری و مراکز اقامتی ارائه کرد.

همچنین پروژه سرزمین ایرانیان (آیلند) به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان و همچنین سرمایه گذاران معرفی می شود.

ضرغامی در این نمایشگاه با اقدامات انجام شده در خصوص پروژه آیلند آشنا شد. آیلند با وسعت 1700 هکتار که 1400 هکتار آن قابل بهره برداری برای سرمایه گذاران است، به عنوان نخستین شهر خصوصی نمونه بین المللی گردشگری در 35 کیلومتری آزادراه تهران – ساوه واقع شده است. این شهر در قالب 24 کاربری تفریحی و گردشگری، ورزشی، تجاری، علمی، فرهنگی و اقامتی تعریف شده است. 

پیش بینی می شود با بهره برداری از پروژه آیلند که با مشارکت بانک گردشگری در دست اجراست، حدود 30 هزار شغل ایجاد شود.

دستاورد شرکت‌ها و واحدهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در فضایی به مساحت 450 مترمربع در سالن 38 نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شده است. 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 9 تا 12 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با دستاوردهای گروه مالی گردشگری و خدمات بانک گردشگری به سالن 38 پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.