به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی در جریان بازدید از غرفه بانک گردشگری از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه گردشگری در کشور آشنا شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان این بازدید گفت: بانک گردشگری یک بانک تخصصی است که با داشتن نیروهای مجرب و کارشناسی، در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه گردشگری و هتلداری خدمات مطلوبی را ارائه می کند.

علی اصغر شالبافیان افزود: بانک گردشگری بانک عامل صندوق توسعه ملی است و از محل تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور به فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی با معرفی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تسهیلات پرداخت می کند.

مسئولان غرفه بانک گردشگری نیز با تشریح فعالیت های بانک گردشگری اعلام کردند که بانک گردشگری برای فعالان این صنعت هم بسته های اعتباری و هم خدمات بانکی متناسب با نیاز آنان درنظر گرفته و تسهیلات مورد نظر را اعطا می کند.

این گزارش حاکیست: بتازگی با امضای قراردادی بین بانک گردشگری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، 5000 میلیارد ریال تسهیلات در بخش تولید، اشتغال و کارآفرینی به متقاضیان معرفی شده از سوی این وزارتخانه پرداخت می شود.

دستاورد شرکت‌ها و واحدهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در فضایی به مساحت 450 مترمربع در سالن 38 نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شده است.

علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با خدمات بانک گردشگری به سالن 38 پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 9 تا 12 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.