به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور و روسای ادارات کل ستادی برگزارشد، با اشاره به اینکه اولویت اول بانک شعبه است و حتی در دنیای بانکداری دیجیتال هنوز هم حضور فیزیکی در شعبه توجیه دارد، گفت: ارتباط نزدیک با شعب باعث می‌شود اطلاعات به روز از بخش صف داشته باشیم و بتوانیم در کنار هم مشکلات و مسائل شعب را حل کنیم. 
شیری با تاکید بر اینکه وظیفه مدیران ستادی شناخت مسائل و مشکلات شعب است، تصریح کرد: روسای شعب برای بانک بسیار مهم هستند و ما به عنوان مدیران ستادی باید بدانیم در شعبه چه می‌گذرد و موانع پیش روی شعب را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل بانک با اشاره به ابلاغ سیاست‌ها و هدف سپرده‌ای سال آتی به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران گفت: آنچه برای بانک همیشه مهم است اول رشد سپرده‌ها است و در کنار این رشد است که پرداخت تسهیلات بانک نیز رشد می‌کند.
وی با بیان اینکه واحدهای اجرایی بانک به مصرف منابع عادت دارند، افزود: همزمان با رشد مصارف بانک، باید سپرده‌ها نیز رشد کنند و تسهیلات هم رشد پیدا کند و در این صورت است که بانک بزرگ و اقتصادی می‌شود و هر چه منابع رشد پیدا کند به همان اندازه هزینه‌های غیرعملیاتی بانک افت می‌کند.