به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای اجرای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر رسیدگی آنی به مطالبات و شکایت‌های واصله مردمی در زمینه دریافت تسهیلات بدون ضامن، رسیدگی به شکایت‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این بانک صورت می‌گیرد.

از زمان اعلام خبر پرداخت تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال از سوی بانک‌ها، این سامانه با رشد چشمگیر تعداد تقاضاها و سؤالات مردمی در خصوص کم و کیف دریافت این وام روبه‌رو بوده است. با تدابیر اتخاذ شده در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی به‌طور روزانه و پیش از اتمام مهلت قانونی، از سوی واحدهای ذی‌ربط در بانک انجام می‌شود.

کارشناسان بانک در سراسر کشور ضمن برقراری تماس با متقاضیان و ارائه مشاوره تخصصی لازم، راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه رسیدگی به شکایات ثبت شده در این سامانه از سوی مردم و همچنین کارشناسان مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد رضایت‌بخش ارزیابی شده است.

گفتنی است سامانه نظارت مردمی وزارت اقتصاد به‌عنوان یکی از شیوه‌های نوین با درگاه ویژه‌ای به همین نام در پورتال آن وزارتخانه راه‌اندازی شده و از تابستان سال گذشته در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.