به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این نشست علیرضا هادی مدیرعامل شرکت، ضمن تشکر و قدردانی از روزبه منیری مدیریت دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای پژواک به عنوان تنها مدیر دفتر دیجیتالی بیمه باران، گفت: ما همواره بر این اعتقاد هستیم که دیجیتالی شدن صدوربیمه نامه، مسیری است که خواه‌ناخواه باید در آن قدم بگذاریم و از دفاتر مختلف انتظار داریم با ابداعات و نوآوری‌های متنوع در حوزه دیجیتال، بیمه‌های زندگی را در میان جامعه بیش از پیش رواج دهند.

او در ادامه افزود: دیجیتالی شدن بستر کسب و کارها، از این جهت حائز اهمیت است که می‌تواند بدون محدودیت‌های زمان و مکانی، این امکان را به صاحبان کسب و کارها بدهد که بتوانند بدون واسطه با مشتریان موجود و بالقوه خود ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را ارائه دهند.از سوی دیگر نیز مشتریان می توانند با اطمینان خاطر و در هر زمانی اقدام به خرید بیمه نامه مورد نظر خود بکنند.

هادی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه باران خود را متعهد می‌بیند که در طول مسیر دیجیتالی شدن دفاتر همواره حامی آن‌ها باشد و بتواند به عنوان تسهیل‌گر طی شدن این مسیر دفاتر را همراهی کند.

مدیرعامل بیمه باران اعلام کرد در آینده نزدیک فرم‌های پیشنهاد کاغذی جای خود را به فرم‌های دیجیتال خواهند داد و به همین دلیل، دفاتر ناگزیر هستند که به سوی دیجیتالیزه شدن گام بردارند.

جهت مشاهده این مراسم می‌توانید از طریق اینستاگرام شرکت به آدرس Instagram.com/baraninsurance مراجعه فرمایید.

  •