به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه پرداخت این طرح تسهیلاتی را در قالب مرابحه و در راستای رفع نیاز مالی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و ایفای مسئولیت اجتماعی در شعب سراسر کشور از 20 بهمن 1400 تا 20 فروردین 1401 به‌مدت 2 ماه اجرایی کرد.
بر اساس این گزارش هم‌وطنان و مشتریان محترم می‌توانند با افتتاح حساب سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عید تا عید، علاوه بر دریافت سود علی‌الحساب نیم درصدی، پس از 2 ماه ضمن حفظ اصل سرمایه خود، این تسهیلات جذاب و متمایز را معادل 300 درصد مبلغ سپرده دریافت کنند.
همچنین درخشش جذاب و متمایز این طرح تسهیلاتی، نرخ پایین سود تسهیلات به میزان 7، 8 و 9 درصد است که توسط مشتری انتخاب می‌شود.
 شایان ذکر است هم‌وطنان و مشتریان گرامی می‌توانند از مبلغ 900 میلیون ریال تا 9 میلیارد ریال با بازپرداخت 24 ،36 و 48 ماهه به انتخاب خود، از این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.

گفتنی است هم‌وطنان و مشتریان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره 02142931010 به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل فرمایند.