به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، دوازدهمین گردهمایی تجلیل از رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه 1400 به‌صورت آنلاین برگزار شد.
بر اساس این گزارش گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور، همه ساله توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال  تجربه‌ها و دستاوردها بین رؤسای موفق و دیگر مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین قدردانی و تکریم رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور برگزار می‌گردد.
در این مراسم که دکتر علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی ج.ا.ا حضور داشتند، ضمن تقدیر از رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور از 5 رئیس شعبه برتر و موفق موسسه اعتباری نور تقدیر شد.
این گزارش می‌افزاید رئیس کل بانک مرکزی ج.ا.ا در این مراسم با اشاره به وظایف خطیر شبکه بانکی کشور در تحقق سیاست‌های دولت، از تلاش‌های تمامی کارکنان شبکه بانکی کشور به خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا تشکر کرد و همچنین به رؤسای شعب برتر منتخب تبریک گفت.
شایان ذکر است موسسه اعتباری نور در مراسم جداگانه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس در روز چهارشنبه تاریخ 1400/11/20 با اهدای لوح تقدیر، تندیس و سکه بهار آزادی از رؤسای برتر شعب خود تقدیر و تشکر به عمل آورد.
گفتنی است اسامی رؤسای شعب برتر مطابق شاخص‌های تعیین شده به ترتیب شرح ذیل است:
معصومه خدمتی از شعبه مرودشت فارس، محمد محمودی از شعبه مرکزی نی‌ریز فارس، مهدی شهرکی از شعبه زابل، جابر داودی از شعبه مرکزی سمنان، سجاد رحیم‌زاده از شعبه حضرتی فارس