به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک به همراه دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره و «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌های بانک از شعبه‌های استان سمنان بازدید کردند.

شمسی‌نژاد در این سفر از شعبه مرکزی دامغان و شعبه میدان جمهوری شاهرود بازدید و با تعدادی از مشتریان گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در جلسه با رؤسای شعبه‌ها و دایره‌های ستادی استان، مهم‌ترین برنامه‌های بانک در سال ۱۴۰۱ را تبیین کرد.

چشم‌انداز روشن بانکداری قرض‌الحسنه

شمسی‌نژاد در سخنان خود به راهبردهای دولت و وزارت اقتصاد در حوزه توسعه بانکداری قرض‌الحسنه در سطح کلان اشاره و اظهار امیدواری کرد: در همین مدت کوتاه از روی کار آمدن دولت، استفاده از ظرفیت بین بانکی در کمیته فقهی بانک مرکزی به تأیید رسیده و برای تصویب به هیأت عامل این بانک فرستاده شده که نویدبخش آغاز استفاده از ظرفیت بازار بین بانکی برای بانک‌های قرض‌الحسنه است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: افزایش سقف فردی تسهیلات، ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک، اجرای هوشمندانه بانکداری دیجیتال و توسعه کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان کارت زندگی از اولویت‌های اصلی و محوری بانک است که در طول برنام‌های کوتاه مدت و میان مدت اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شاخص‌های عملکردی استان سمنان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سهم درصد بانک از منابع شبکه بانکی استان، ارتقای مطلوبی داشته که جای تبریک دارد.

بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به‌صورت دقیق اجرا شود

ناصر سیف‌اللهی عضو هیأت مدیره بانک نیز طی سخنانی با ارزشمند خواندن سرمایه انسانی بانک، اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و رعایت کامل بهداشت اعتباری پرونده‌های تسهیلاتی را رمز موفقیت کارکنان و رشد جایگاه بانک برشمرد.

نجدی مدیر امور استان‌های بانک نیز که در این جلسه حضور داشت، همدلی و همراهی همه کارکنان را در اجرای منویات اولیای بانک خواستار شد.

در آغاز جلسه نیز «ایمان صمدی» مدیر شعب استان سمنان گزارشی از عملکرد مدیریت شعب این استان ارائه کرد.