به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام دکتر رضا جعفری به شرح زیر است:

بهار در ذات روح‌پرور خود، ظرفیت راز شکفتن و جوانه زدن دارد. ما نیز همگام با بهار، نهال امید را در خاک دل می‌‌پرورانیم و برای آینده‌ای روشن که باید آن را بسازیم، با همت و همدلی و ایمان عمیق به کانون اصلی حیات، به فردایی روشن‌تر رهسپار می‌شویم.

اکنون که در آستانه سال نو قرار داریم، با عزمی راسخ و ایمانی استوار، تلاش‌مان را در سال جدید با الهام از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه بیمه و با اولویت قرار دادن تکریم مشتریان و اجرایی شدن راهبردهای استراتژیک شرکت به منصه ظهور خواهیم رساند.

بر این اساس، می‌‌کوشیم در سال جدید به اصول و استراتژی‌های زیر پایبند باشیم:

ـ اصلاح و چابک‌سازی ساختار سازمانی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی

ـ تقویت و بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های شرکت و مدیریت بهینه منابع و مصارف  با هدف ارتقاء سطح بازدهی و تامین حداکثری انتظارات ذینفعان

ـ نوآوری و افزایش تنوع محصولات بیمه‌ای در راستای ارائه خدمات بهینه به آحاد مردم جامعه

ـ ساماندهی شعب و شبکه فروش

ـ پیاده‌سازی سیستم مدیریت ریسک متناسب با استانداردها

ـ استقرار سیستم یکپارچه و هوشمند در بستر الکترونیک برای کل زنجیره فعالیت‌های شرکت

 

بدون‌شک، در سال پیش‌رو با مدد پروردگار و همدلی و مساعی مجدانه همه همکاران گرانقدر در شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور، بیمه دانا روند رو به رشد خود را با شتاب هرچه بیشتر در مسیر توسعه خدمت به مردم ادامه خواهد داد و مشتریان و سهامداران ارجمند قطعاً شاهد اتفاقات فرخنده‌تری در سال ١٤٠١ خواهند بود.

در پایان لازم می‌‌دانم از تلاش‌های عموم کارکنان شرکت در جهت رشد و اعتلای اهداف و راهبردهای شرکت بزرگ بیمه دانا قدردانی کنم و یکبار دیگر ضمن تبریک عید نوروز و بهار طبیعت، برای همگان در سال پیش‌رو آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.