به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مرحله نخست مسابقه بزرگ صنعت بیمه که با عنوان اینشورتاک شناخته می شود، با حمایت بیمه مرکزی و با استقبال بیش از 300 نفر از نمایندگان، مدیران و فعالان صنعت بیمه در تیرماه بزگرار شد.
در ادامه شرکت بیمه تعاون برای آموزش شرکت کنندگان در مسابقه توسط مدرسان نامدار، زیرساخت های فنی آموزش آنلاین را فراهم کرد.
در ماه آبان نیز ویدیوهای سخنرانی شرکت کنندگان در دو مرحله توسط تیم ارزیابی بر اساس مولفه های از پیش اعلام شده در سایت مسابقه، مورد بررسی قرار گرفت و همزمان با سیزدهم آذرماه روز بیمه، 13 سخنرانی برای اجرا در مرحله فینال برگزیده شد.
روز سیزدهم اسفند، به منظور رعایت مسایل بهداشتی و خلق تجربه ای جدید و خلاقانه در قالب یک مجموعه برنامه، فینال مسابقه تصویربرداری شد و در ایام بهارانه خواهد شد.
در پایان این مسابقه، 6 برگزیده خواهد داشت که بر این اساس، به نفرات اول تا سوم و همچنین جایزه بهترین محتوای ارائه شده، خلاقانه ترین اجرا و رای مردمی به سخنرانان جوایز نفیسی تعلق می گیرد.
مخاطبان می توانند در ساعات 11 صبح و 19 عصر از اول فروردین 1401 فینال مسابقات را در اینستاگرام و تلگرام بیمه تعاون مشاهده کرده و به سخنران مورد علاقه خود نیز برای دریافت جایزه مردمی، رأی دهند.