به گزارش اکونا پرس،

حوزه و شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی، درخواست های ارسالی را در کوتاه ترین زمان و حداقل مراجعه انجام و نسبت به افتتاح حساب و تکمیل پرونده اعتباری و واریز مبلغ تسهیلات اقدام نموده اند. بر این اساس عملکرد مسئولین حوزه و شعب باعث رضایتمندی مددجویان وکارفرمایان سازمان بهزیستی شد که مدیران کل سازمان مذکور دراستان های آذربایجان شرقی و غربی با ارسال متون زیر از کارکنان موسسه اعتباری ملل تقدیر به عمل آوردند.
(بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های صادقانه و بی شائبه جنابعالی در راستای پرداخت به موقع تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زایی موضوع بند به تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ که موجبات اشتغال و رضایتمندی معلولین و مددجویان عزیز تحت پوشش این اداره کل را فراهم نموده است قدردانی و تشکر می نمایم توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند متعال خواستارم. دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی)
( به پاس سپاس از تلاش و زحمات بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی در جهت شکوفایی اقتصاد ملی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی به موجب آن در اشتغال زایی معلولین و مددجویان نیازمند ، سهم بسزایی را اعمال می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم . دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

 

  •