به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان تقدیر کرد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره توجه ویژه‌ای نسبت به استان‌ها و اقشار کمتر برخوردار داشته است. این بانک افزون بر تسهیلات تکلیفی که در حوزه حمایتی پرداخت می‌کند، ضمن انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد برکت، بنیاد مسکن و... به توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و همچنین حمایت از توسعه کسب‌وکارهای خرد پرداخته است.
علاوه بر این، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره پیشگام فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی در شبکه بانکی کشور بوده است. پرداخت وام، ساخت و بازسازی مراکز بهداشت روستایی و پرداخت کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت (واقع در کهگیلویه و بویراحمد) تنها یکی از اقدامات بانک در این حوزه به شمار می‌رود.
قرض‌الحسنه تجلى حاکمیت مبانى عقیدتى بر سودجویی‌هاى اقتصادى است
در لوح تقدیر فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمده است:
«نظام بانکی یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه است. مسیر دستیابی به اهداف اقتصاد ملی بانک‌ها هستند و اگر همه ظرفیت‌های نظام بانکی عملیاتی شود گام‌های محکم‌تر، بلندتر و حساب‌شده‌تری برخواهیم داشت و دیدگاه‌های کلان توسعه‌ای کشور نیز متحول خواهد شد. یقین داریم که قرض‌الحسنه سنتى اسلامى است که اقتصاد را در خدمت عقیده قرار می‌دهد و تجلى حاکمیت ارزش‌هاى اخلاقى و مبانى عقیدتى بر سودجویی‌هاى اقتصادى است.
فعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، نشان از حسن تدبیر، سازماندهی مؤثر، نگاه ویژه به استان‌های کم‌برخوردارتر و مدیریت ارزشمند جناب‌عالی دارد.
به پاس سپاس از تلاش مجدانه جناب‌عالی در همدلی و همزبانی با این استان و نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این لوح تقدیر، پیشکش حضور پر لطفتان می‌گردد.»