به گزارش اکونا پرس،

 محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار واحدهای اجرایی و ستادی بانک اظهار داشت: در فعالیت بانکداری، واحدهای اجرایی و شعب از جایگاه والایی برخوردار هستند و استفاده از ظرفیت و توانمندی شعب حائز اهمیت است.
وی نقش روسا و معاونین شعب را در فراهم سازی فضای مناسب ارائه خدمات حائز اهمیت برشمرد و گفت: اگر فضای مناسب و مطلوبی در شعب و واحدهای بانکی فراهم باشد، شرایط برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان و در نتیجه ترقی و تعالی سازمان مهیا می‌گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: فرهنگ سازمانی از بالا به پایین تسری و انتقال می‌یابد، از این رو از روسا و معاونین شعب انتظار می‌رود صادقانه و دلسوزانه برای زیر مجموعه خود، الگوی مثبت اخلاقی و شغلی باشند.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: داشتن روحیه همدلی، مثبت نگری و دوستی همراه با آرامش بر عملکرد بهینه همکاران تاثیر مثبت دارد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مرحله شناسایی خواسته و نیاز مشتریان از واحدهای اجرایی و صف صورت می‌پذیرد و نیز شناخت نحوه ارائه خدمات قابل رقابت در سایر بانک‌ها نیز بیشتر از سوی همکاران شعب حاصل می‌گردد.
وی افزود: سیاست‌ها و فرآیندها در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات بانکی و نیز وضعیت پرسنل تاثیرگذار است که قاعدتا با بهره مندی از نظرات همکاران شعب، امکان بازنگری و تقویت سیاست‌ها وجود دارد.
سرپرست بانک توسعه تعاون همچنین با بازدید از برخی ادارات زیر مجموعه معاونت مالی و پشتیبانی و معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، امور بین الملل، اداره کل روابط عمومی و اداره کل حوزه مدیریت و شعبه مستقل مرکزی، از فعالیت همکاران واحدها مطلع گردید.