به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «محسن پدرام» نایب رئیس هیأت مدیره بانک در سفر به استان زنجان از دوایر ستادی و شعبه‌های ولیعصر(عج)، قیدار نبی(ع)، ابهر و خرمدره بازدید کرد.
وی در دیدار با کارکنان مدیریت شعب استان زنجان گفت: برای تجهیز حداکثری منابع قرض‌الحسنه و افزایش سهم بازار نیاز به تلاش حداکثری و همه جانبه کارکنان داریم. به‌ویژه اینکه باید از ظرفیت ایجاد شده به‌واسطه افزایش سقف وام قرض‌الحسنه و امکان پرداخت وام به اشخاص حقوقی استفاده شود.
پدرام افزود: برنامه‌ریزی برای ورود به بازارهای هدف جدید و عمدتاً بکر و دست نخورده، وصول مطالبات و پیش از آن رعایت بهداشت اعتباری مشتریان برای مد نظر قرار دادن اصل پیشگیری و جلوگیری از تبدیل شدن اقساط به مطالبات، رعایت و تعدیل نسبت مصارف به منابع، لزوم تغییر رویه در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و راهنمایی آن‌ها به استفاده از خدمات و امکانات الکترونیکی و غیرحضوری بانک از جمله مواردی است که لازم است کارکنان شعب مد نظر داشته باشند.
وی بر التزام عملی کارکنان نسبت به حفظ کرامت مشتریان تأکید کرد و گفت: رعایت اصل مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، آشنایی صحیح با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و راهنمایی صحیح مشتریان، رصد و تحلیل مستمر شاخص‌های برنامه عملیاتی برای آشنایی کامل با کارنامه و عملکرد شعبه‌ها در همه حوزه‌ها و به تبع آن دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده از دیگر مواردی است که باید مد نظر کارکنان باشد.

پدرام همچنین خطاب به دوایر ستادی تأکید کرد: دقت در مکان‌یابی مناسب برای شعبه‌ها در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و جلب رضایت حداکثری ضروری است. همچنین لازم است همکاران برای مغتنم شمردن فرصت خدمت در بانک متبرک شده به نام فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه به عنوان یک موهبت الهی، همه تلاش خود برای ارائه خدمت به مشتریان را انجام دهند.
نایب هیأت مدیره بانک در دیدار با رؤسای دوایر حراست و بازرسی، انفورماتیک، حسابداری و بودجه و روابط عمومی و بازاریابی مدیریت شعب استان زنجان نیز بر لزوم حمایت همه جانبه و پشتیبانی حداکثری از شعبه‌ها تأکید کرد تا شعبه‌های بانک بتوانند بدون دغدغه و کوچکترین مشکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه کنند.