به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی مهندس مجید بهزادپور پس از دیدار و گفتگو با دکتر سید محمد حسینی_ معاون امور مجلس رئیس جمهور_ با اعلام این مطلب افزود: تشریح ظرفیت های صنعت بیمه برای دستگاه های اجرایی و حاکمیتی کشور از جمله ماموریت هایی است که در قانون تاسیس برای نهادناظر صنعت بیمه پیش بینی شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی، تبیین آخرین وضعیت صنعت بیمه و خدمات ارایه شده این صنعت به مردم را برای مسئولان ارشد کشور، ضروری دانست و گفت: کاهش دغدغه های دولت و مجلس در حوزه های گوناگون نظیر درمان، رفاه اجتماعی و آرامش اقتصادی از تکالیفی است که صنعت بیمه می تواند بر عهده بگیرد.

در این جلسه دکتر حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور هم با بیان این نکته که تعاملات بین اجزای دولت و مجلس باعث پیشبرد تحقق اهداف و تسهیل در امور اجرایی خواهدشد ، تصریح کرد معاونت امور مجلس ریاست جمهوری هم  حمایت های تقنینی خود از همه ارکان اجرایی به ویژه قوانین و مقررات مرتبط با صنعت بیمه کشور را انجام داده و دراین مسیر از همفکری و همکاری صاحب نظران و متخصصان امر بیمه بهره گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار راهکارهای افزایش سطح تعاملات و گسترش ارتباطات سازمانی بررسی شد.

گفتنی است مهندس مجید بهزادپور پیش از این نیز با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز با محور همکاری های گسترده دیدار و گفتگو کرده است.