به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر،محمدعلی دهاقین با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار داوطلب از پنج حوزه: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز در این آزمون حضور داشتند، تصریح کرد: بدیهی است صرفاً موفقیت در آزمون کتبی مبنای استخدام در بانک نبوده، و هم اکنون نیز شرکت کنندگانی که در مرحله اول آزمون استخدامی بانک موفق به کسب حد نصاب نمره کتبی شدند، به مصاحبه های تخصصی بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به عنوان بخشی از فرایند استخدام فراخوانده شده اند.
وی عنوان کرد: این مصاحبه شامل سنجش رفتاری - شغلی، روانشناختی و همچنین ارزیابی توانمندی و شایستگی افراد است و هم اکنون مصاحبه شوندگان در مرحله ارزیابی شایستگی های مورد نیاز به سر می برند.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند مراحل آزمون استخدامی این بانک از ابتدای برگزاری آزمون کتبی تا اعلام برگزیدگان مرحله اول ؛ به لحاظ نوع سوالات، سرعت در اعلام نتایج، شیوه ارزیابی بر اساس شایستگی و توانمندی شرکت کنندگان در مصاحبه حضوری ، با رضایت حداکثری همراه بوده است.
دهاقین با تاکید بر اینکه ضرورت شناسایی دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های ارزیابی‌شوندگان برای موفقیت در انجام وظایف شغلی ضروری است، افزود: مصاحبه حضوری از ارزیابی شوندگان آزمون، در4 مرحله و در طی 4 ساعت، با ابزارهای مختلف مصاحبه، تست های روانشناسی و آزمون شخصیت توسط ارزیابان انجام می گیرد و این فرایند ارزیابی تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد داشت.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر در پایان اظهار داشت: برگزیدگان در آزمون مصاحبه بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به مرحله سوم راه یافته و پس از کسب امتیاز مورد نظر طی مراحل اداری بر پای انعقاد قرار داد استخدامی در مجموع 130 نفر برگزیده نهایی آزمون خواهند شد