به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در دیداری صمیمانه با استاندار اصفهان در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام بانکی در حمایت از تولید به گفتگو پرداخت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار گفت: بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های پیشرو در بحث اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحد‌های تولیدی است؛ به همین جهت با تسریع ارائه خدمات بانکی، مانع‌زدایی از تولید با جدیت در دستور کار است.

سیدضیاء ایمانی اظهار داشت: استان اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌های شاخص در حوزه صنعت است و لازم است مدیران ارشد بانکی در استان‌ها حضور پیدا کنند و نشست‌هایی را با مسئولان استان‌ها درباره تحقق اهداف توسعه‌ای و حمایت از تولید برگزار کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا در حد توان، به تناسب شرایط نقدینگی و اعتبار موجود برای حل معضلات واحد‌های تولیدی پیشگام باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه بانک‌ها نقدینگی و سرمایه ثابت برای ایجاد واحدهای تولیدی را تأمین می‌کنند افزود: در نظر داریم در راستای مانع‌زدایی از تولید، با پرداخت روان‌تر اعطای تسهیلات، خدمات‌رسانی به واحدهای تولیدی را سرعت ببخشیم.