به گزارش اکونا پرس،

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی ...»

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را، که به ماسوا فکندی همه سایهٔ هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین، به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

عید غدیر، عیدالله الاکبر، روز مبارک بیعت بزرگ با جانشین پیامبر اسلام(ص) و طلیعه ولایت مداری شیعیان است.

روزی که پیغمبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) امرخداوند را اجابت می کند و ندا سر می دهد که « پروردگارا، دوست بدار و سرپرستی کن، هرکس که علی را دوست دارد و او را مولای خود می داند؛ و یاری نما هرکس که او را یاری می دهد» 

عید مسعود غدیر و جشن جان فزای بیعت با امیر، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر به خود یادآور شویم که شیعه علی(ع) بودن ، ولایی بودن و پیروی از سیره یگانه امیر المومنین، واجب الوجوبی است بر ذمه همه ما و می بایست فراتر از ادعا به وادی عمل درآییم و در گفتار و کردار خود تابع و طرفدار عدل علی، ایمان علی و رهروی رهنمودهای برحق مقام امامت و ولایت در تمام اعصار و در همه شئون زندگی باشیم.

چه خوش سرود حسان بن ثابت در بزنگاه غدیر خم، که: « قال له قم یا علیُّ فإنّنی ، رضیتُکَ من بعدی إماماً و هادیا،  فمن کنتُ مولاهُ فهذا ولیُّهُ ، فکونوا له أتباع صدق موالیا» « پیامبر اکرم(ص) به على(ع) فرمود: اى على برخیز! من از اینکه تو امام و هادى پس از من باشى خرسندم. پس هر که من مولاى اویم، علی مولاى اوست و بر شما است که پیرو راستین او باشید.»

این روز بزرگ و سید اعیاد شیعیان را شادباش می گویم و از خداوند منان توفیق بندگی خاضعانه، ولایت مداری خالصانه و خدمت به مردم شریف کشورمان را مسئلت دارم.

مهدی رضایی