به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex2022)‎) ‌که با حضور بیش از صدها شرکت‌ داخلی و خارجی فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از 2 تا 5 مرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن میزبان متخصصان، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و مردم عزیز خواهند بود.

یادآور می شود، با توجه به تاکید حسن شریفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به منظور سهولت دسترسی و آشنایی مخاطبان و علاقه مندان با آخرین دستاوردهای بزرگ و خدمات نوین و بسیار متنوع بیمه ایران، برای نخستین بار حضور بیمه ایران و شرکت های تابعه در نمایشگاه، امسال به صورت متمرکز و در یک غرفه وسیع، انجام خواهد شد. از جمله موسسات و شرکت های تابعه بیمه ایران می توان به  شرکت هلدینگ کسب و کار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران ، شرکت مهرسیاحت سبا، شرکت بیمه اتکایی ایران معین ، مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (ارائه دهنده خدمات آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی) ، صندوق سبدگردان آسال و شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ اشاره کرد که در نمایشگاه چهاردهم، خدمات ویژه ای را به علاقه‌مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از خدمات متنوع و الکترونیکی بیمه ایران، از جمله رونمایی از مهمترین دستاورد امسال صنعت مالی کشور، یعنی راه اندازی سامانه الکترونیکی «بیمه ایران من» که مراجعه حضوری بیمه گزاران به شعب را برای صدور انواع بیمه نامه تا تشکیل پرونده خسارت مالی سوانح رانندگی و دریافت خسارت و . . . به صفر می رساند، از برنامه های بیمه ایران در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه امسال است.

بالا بردن سواد مالی، ارایه توانمندیهای بیمه ایران در حوزه بورس و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت ‌ همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب به منظور تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه بورس بانک و بیمه است.

نمایشگاه چهاردهم، با مشارکت سیاستگذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی و سایر ذینفعان و علاقه مندان برگزار می شود و فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده، ترسیم چشم‌اندازهای نو و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه های اقتصادی فعال در صنعت مالی محسوب می شود و مهمترین دروازه ارتباطی بانک، بیمه و بورس با مردم است.