به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل در این جلسه که دکتر پورابراهیمی نماینده محترم مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایران نیز حضور داشت، مدیرعامل موسسه ضمن بیان حدیثی از امام رضا(ع) گفت :در بحث امر به معروف و نهی از منکر می بایست آبروی افراد حفظ شود و این مهم با روی گشاده به اجرا درآید، تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.
 ایشان در خصوص ارائه خدمات به مردم بیان داشت: خدمات را در اسرع وقت و به بهترین نحو به مردم ارائه دهید و حق الناس را در نظر داشته باشید، که این امر تا جایی اهمیت دارد که شهدا با تمام مقام و مرتبه ای که در نزد خداوند دارند، نمی تواند در صورت داشتن حق الناس وارد بهشت شوند.
 حجت الاسلام جوادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد، شهدا با ایثار جان خود باعث ایجاد امنیت در کشور شده اند،که یکی از شاخص‌ترین شهدا، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد، شهیدی که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود که در شهادت این سردار تمامی مردم آزادی خواه جهان برای شهادتش گریستند.
 ایشان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و صنعتی استان کرمان افزود: دراین استان شرکتهای مختلفی که از منابع خوبی برخوردارند فعالیت می کنند، لذا می توان با ارائه بسته های تسهیلاتی و خدماتی نسبت به جذب آنها اقدام کرد.
 مدیرعامل موسسه خاطرنشان کرد: تمام همکاران با همه توان در راستای ارتقاء خدمات بانکی و جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند و از فرصت استثنایی صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل نیز غافل نشوند.
 وی با توجه به رقابت در سیستم بانکی،عنوان کردنداحترام به کلیه بانکها که سرمایه کشور عزیزمان هستند جزء وظایف ماست و باید باتمام وجود از آن صیانت کنیم ولی درکار در عین رفاقت،باید رقابت سالم نیز باشد، بنابراین برای افزایش سهم بازار، کارکنان صف و ستاد باید توجه ویژه ای به امر بازاریابی و مشتری مداری داشته باشند.
 در ادامه جلسه دکتر پورابراهیمی، نماینده محترم مردم کرمان، ضمن تشکر از موسسه اعتباری ملل گفت:پروژه هایی که با پشتیبانی موسسه اعتباری ملل به بهره‌برداری رسیده است باعث مباهات مردم شده است و امیدواریم که این امر مثل گذشته ادامه داشته باشد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه ای که به ایران تحمیل شد ،توانستیم با حرکت تیمی و مجاهدانه پروژه های بزرگی را در کشور با موفقیت به بهره برداری برسانیم.
 دکترپورابراهیمی با تاکید به ارتقاء رتبه های بین المللی ایران اظهار داشت: به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران با توجه به این تحریم ها و شرایط سخت،دراکثرحوزه‌ها، رتبه های یک رقمی را کسب نموده است،که آمریکایی‌ها امروزه اقرار می‌کنند که ایران تحریم ها را با موفقیت گذرانده و تحریم‌ها اثر خود را از دست داده اند.
 در پایان جلسه آقای طحان معاونت امور شعب، به ایراد سخن پرداخت و نکاتی را در راستای بهبود عملکرد استان بیان کرد.