به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، نشست هم‌اندیشی مدیران این موسسه روز یکشنبه دوم مرداد ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی تلاش با حضور اعضای هیات سرپرستی، معاونین، رؤسای ادارات ستادی، مدیران مناطق و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شد.
بر اساس این گزارش، دکتر تقوی‌نژاد رئیس هیات سرپرستی این موسسه ضمن تشکر از مدیران پیشین، این نشست را جلسه امید نامید و بیان نمود با توجه به حمایت‌های بی‌دریغ بانک مرکزی ج.ا.ا و تغییراتی که در مدل کسب‌وکار موسسه ایجاد خواهد شد، شاهد نقطه عطفی در آینده موسسه خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موسسه اعتباری نور دارای نیروی‌انسانی جوان، بانشاط و با انگیزه است، نسبت به آینده‌ای درخشان به‌عنوان یک موسسه فعال، پویا و چابک اظهار امیدواری کرد.
این گزارش می‌افزاید، نشست هم‌اندیشی مدیران موسسه اعتباری نور در حالی برگزار شد که ضمن ایجاد فضای همدلی برای کلیه مدیران شرکت‌کننده در این مراسم، امکان استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده به نحو نظام‌مند فراهم شد.
شایان ذکر است سایر اعضای هیات سرپرستی، معاونین و تعدادی از رؤسای ادارات ستادی و مدیران مناطق به ترتیب در خصوص اقدامات مؤثر انجام شده و دستاوردهای خود گزارش‌هایی ارائه دادند.
گفتنی است در ادامه این نشست رئیس هیات سرپرستی، علاوه بر تشکر از کلیه مدیران موسسه اعتباری نور و بیان برنامه‌های آتی، نسبت به تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به وفاداری مشتریان تأکید کردند.
در پایان دکتر تقوی‌نژاد ضمن آرزوی صحت و تندرستی برای کلیه کارکنان و پیامی مبنی بر اینکه آینده روشن است، از آن‌ها خواست که با همدلی، مسئولیت‌پذیری و تلاش مضاعف در راه رسیدن به اهداف والای موسسه، آینده‌ای روشن را رقم بزنند.