به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسینی در این مراسم، بیمه گذاران را مهمترین  سرمایه های بیمه ایران دانست و تصریح کرد: در پی اعلام خسارت مالک شناور بارج اظهر 2 پرونده خسارت توسط بیمه ایران استان هرمزگان تشکیل و پس از طی فرآیند کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم چک خسارت به مبلغ 000‌/000‌/000‌/70 میلیارد ریال در نهم مرداد ماه سال جاری در محل شعبه بندر لنگه به بیمه گزار پرداخت شد.

وی در ادامه افزود: مبلغ این خسارت از نظر ریالی یکی از بزرگ ترین خسارات پرداختی در حوزه بیمه های کشتی است که در کوتاه ترین زمان ممکن، مورد بررسی و تسویه قرار گرفته و این امر اهمیت زیادی در حفظ و راه اندازی مجدد سرمایه های اقتصادی مردم و بیمه گزاران دارد.

حسینی با اشاره به زلزله های اخیر استان هرمزگان و پدیده جوی باران و سیل معروف به پدیده مونسان، از مردم این استان و سایر هموطنان عزیز در حوزه های مختلف دعوت نمود با خرید بیمه نامه های مورد نیاز و اخذ پوششهای بیمه ای مناسب نزد شرکت سهامی بیمه ایران، آرامش خاطر خود و خانواده ها را در زمان بروز حوادث فراهم نمایند .

در این مراسم بیمه گذار نیز با ابراز خرسندی از خدمات بیمه ایران، اظهار داشت: از مجموعه همکاران بیمه ایران استان هرمزگان که در زمان بروز حوادث در کنار مردم عزیز ایران اسلامی و بیمه گذاران و خسارت دیدگان به ایفای تعهد می پردازد تقدیر و تشکر می کنم .

گفتنی است، با توجه به تخصص  وتوانمندی کارشناسان فنی بیمه ایران در صدور بیمه نامه  و پرداخت بموقع خسارت، شرکت سهامی بیمه ایران آمادگی ارائه بهترین خدمات بیمه ای در زشته مزبور را به بیمه گزاران عزیز دارد.