به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت در اجرای سیاست خود برای گسترش خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران و مشتریان، یک طرح بیمه‌ای در حوزه بیمه‌نامه مسئولیت مدیران هتل‌ها را با شرایط ویژه طراحی و ارائه کرده است.

بیمه مسئولیت مدنی مدیران هتل‌ها در قبال مهمانان، یکی از انواع بیمه‌های مسئولیت است که در آن خسارت‌های جانی مهمانان هتل‌ها را در مدت اقامت در هتل تحت پوشش قرار می‌دهد و چنانچه بیمه‌گذار توسط مراجع قضایی مسئول جبران خسارت وارده به مهمانان شود، بیمه سرمد، این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.

پوشش‌های این بیمه‌نامه، شامل جبران هزینه پزشکی افراد حادثه دیده، غرامت فوت و نقص عضو است و خسارت‌های ناشی از خطر استخر، سونا و آسانسور نیز در پوشش‌های اضافی این بیمه‌نامه ارائه می‌شود.

همچنین این بیمه‌نامه به صورت کوتاه مدت نیز به بیمه‌گذاران ارائه خواهد شد.

برای تهیه این بیمه‌نامه، بیمه‌گذاران می‌توانند به هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور  مراجعه نمایند. آدرس و تلفن شعب و نمایندگان بیمه سرمد در وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، در دسترس بیمه‌گذاران است.

بیمه سرمد، یکی از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه است که با پشتوانه بانک صادرات ایران، کارنامه موفقی در این صنعت دارد. این شرکت با تایید بیمه مرکزی در هشت سال فعالیت خود، سطح یک توانگری مالی کسب کرده است و با یک شبکه فروش قدرتمند، خدمات بیمه‌ای را به مجموعه‌های بزرگ کشور مانند سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان فنی و حرفه‌ای و... ارائه می‌کند.