به گزارش اکونا پرس،

مهدی سندگل نظامی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا ، با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اظهار داشت: با توجه به دیدگاه مدیرعامل محترم بانک مسکن درخصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.
وی ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل محترم بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.
سندگل نظامی ادامه داد: بنابر این دستورات، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب سراسر کشور میز خدمت با هدف پاسخگویی مسوولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: بدین منظور اولین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل محترم و در جهت تکریم مشتریان و تسهیل ارایه خدمات بانکی از شعبه مرکزی ورامین و همچنین دو شعبه هفده شهریور و میدان شهدای تهران انجام شد.
سندگل نظامی تصریح کرد: لازم به ذکر است در پایان این دو هفته بر اساس عملکرد مدیریت‌های مختلف، شعب برتر هر استان انتخاب شده و به نحوه شایسته‌ای از آنان تقدیر خواهد شد.