به گزارش اکونا پرس،

محسن منصوری استاندار تهران در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه رسم تعاون اظهار داشت: دولت سیزدهم اهمیت ویژه‌ای برای گسترش فعالیت تعاونی‌ها قائل است و به عنوان نماینده‌ای از دولت، آمادگی دستگاه‌های دولتی برای حمایت از فعالیت تعاونگران را اعلام می‌دارم.
منصوری افزود: تعاون ریشه در تاریخ و فرهنگ کشور دارد و آموزه‌های دینی و قرآنی نیز تاکید ویژه‌ای بر تعاون دارد.
استاندار تهران تصریح کرد: نمایشگاه رسم تعاون بسیاری از واقعیت‌ها و کاربردهای تعاون در سطح ایران و جهان را منعکس نموده است و بانک توسعه تعاون نیز از نهادهای توسعه‌ای دولتی برای حمایت از تعاونی‌ها محسوب می‌شود.
منصوری گفت: تعاون راهکاری برای حل بسیاری از چالش‌ها به حساب می‌آید و در ساز و کار تعاون، منافع گسترده‌ای برای بسیاری از اقشار کم توان جامعه ایجاد می‌شود.
حمیدرضا خان‌محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» از مهمترین اهداف جاری وزارت آموزش و پرورش است و یکی از عرصه‌های بنیادی برپایی عدالت اجتماعی، توسعه عدالت در امر تربیت است، بدون شک یکی از ویژگی­های مهم الگوی مطلوب تربیت رسمی و عمومی، عدالت محوری در حوزه آموزش است.
وی افزود: آموزش تعاون به صورت اصولی و کاربردی در میان دانش آموزان می‌تواند ساختارهایی مؤثر برای کار جمعی تلقی شود و فراگیری تعاون و بکار بردن آن در فعالیت‌های آینده دانش آموزان در سطح جامعه راهکاری برای پیشبرد فعالیت‌های آنان است.
گفتنی است منصوری و خان محمدی با حضور در غرفه بانک توسعه تعاون از نزدیک در جریان عملکرد بانک قرار گرفتند.