به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «نجفی شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان بیان داشت: پرداخت وام های حمایتی به فعالان حوزه شیلات گیلان می‌تواند به تولید انبوه ماهیان با ارزش دریایی و تأمین گوشت ماهی مورد نیاز کشور، ایجاد اشتغال در استان‌های ساحلی، جلوگیری از صید غیرمجاز، ایجاد ارزآوری و افزایش درآمد ملی، بازسازی ذخایر ماهیان دریایی و کاهش فشار در برداشت ذخایر طبیعی کمک کند.

وی شرایط همکاری در قالب طرح‌های کالاکارت سازمانی، پرداخت حقوق و دستمزد و استفاده از مزایای طرح مهریار و طرح بیمه عمر مانده بستانکار را مطرح نمود و گفت: صندوق تعاونی شیلات گیلان با افتتاح حساب نزد شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و انعقاد تفاهمنامه های همکاری، می تواند خدمات رفاهی بیشتری را به کارکنان و همچنین مراجعین خود ارائه کند.

مدیر شعب استان گیلان تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همه ظرفیت و امکانات خود آمادگی دارد تا در مسیر کمک به اشتغالزایی و پرورش ماهی به شیلات استان کمک کند.

در ادامه، مدیرکل شیلات استان گیلان نیز با بیان فعالیت‌های این اداره کل، از طرح‌های جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال کرد و اظهار داشت: در کمیته شورای برنامه‌ریزی، بررسی‌های کارشناسی در خصوص طرح‌های ارائه شده و راهکارهای همکاری در قالب تفاهم‌نامه انجام می‌شود.